  • 1. Data: 2009-01-29 14:35:09
    Temat: RTL 7 w pelnym 16:9
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Idzie nowe, wreszcie RTL 7 jest nadawany w pelnym 16:9, a nie w
    letterboxie. Kolej na pozostale kanaly.

    Jingiel

  • 2. Data: 2009-01-29 14:57:32
    Temat: Re: RTL 7 w pelnym 16:9
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości
    > Idzie nowe, wreszcie RTL 7 jest nadawany w pelnym 16:9, a nie w
    > letterboxie. Kolej na pozostale kanaly.

    A co to w ogóle za kanał?

    --
    Wiewior
    j...@f...j.cy

  • 3. Data: 2009-01-29 15:06:14
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-01-29 15:57, Wiewior donosi, że:

    > A co to w ogóle za kanał?

    RTL 7 jest kanałem RTL Group w Holandii. Dawniej znany jako Veronica i
    Yorin.
    Parametry: http://pl.kingofsat.net/detail-rtl7nl.php

  • 4. Data: 2009-01-29 16:02:40
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "Sat_Diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości

    > RTL 7 jest kanałem RTL Group w Holandii. Dawniej znany jako Veronica i
    > Yorin.
    > Parametry: http://pl.kingofsat.net/detail-rtl7nl.php

    I czym tu sie podniecać? Na Zachodzie mnóstwo kanałów nadaje w 16:9 i nikt
    do tej pory nie ogłaszał tego na grupie...

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 5. Data: 2009-01-29 16:27:14
    Od: "mu" <n...@s...com>

    "Wiewior" wrote in message news:glsjuv$8kl$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Sat_Diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości

    > I czym tu sie podniecać? Na Zachodzie mnóstwo kanałów nadaje w 16:9 i nikt
    > do tej pory nie ogłaszał tego na grupie...

    chyba jinglowi chodzilo o tvn7, znany dawniej jako rtl7 :)
    wlasnie dzis po 15 ogladalem powtorke czegos tam i tez wydawalo mi sie ze
    jest 16:9...

    mu.

  • 6. Data: 2009-01-29 16:51:48
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > chyba jinglowi chodzilo o tvn7, znany dawniej jako rtl7 :)
    > wlasnie dzis po 15 ogladalem powtorke czegos tam i tez wydawalo mi sie
    > ze jest 16:9...

    Przepraszam. Moja pomylka. Chodzilo oczywiscie o TVN 7, wczesniej
    wlasnie nazywal sie RTL 7.

    Jingiel

  • 7. Data: 2009-01-29 17:41:40
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > Przepraszam. Moja pomylka. Chodzilo oczywiscie o TVN 7, wczesniej wlasnie
    > nazywal sie RTL 7.

    TVN w końcu zrozumiał że w SD można osiągnąć wyższą jakość niż jak tu
    mówiono "znaczka pocztowego" ? Lepiej późno niż wcale, na świecie wiedzą o
    tym od lat i praktykują. Tak naprawdę jak jest dobry jakościowo SD nadawany
    full anamorfic 16:9 to HD staje się zbędne.

  • 8. Data: 2009-01-29 17:51:55
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > tym od lat i praktykują. Tak naprawdę jak jest dobry jakościowo SD
    > nadawany full anamorfic 16:9 to HD staje się zbędne.

    Kiedy byłeś ostatni raz u okulisty? :P

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 9. Data: 2009-01-29 18:14:53
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Wiewior" <j...@t...cy> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Kiedy byłeś ostatni raz u okulisty? :P

    jak poogladalem polskie HD na duzym ekranie FullHD to zaczalem sie
    zastanawiac czy nie pojsc do okulisty ;-P
    Ale zrozumialem ze raczej nalezaloby pojsc z pałką na siedziby nadawców...

    To co robi Filmbox HD (na niektorych filmach nawet widac z bliska
    zaklocenia..) czy HBO HD (jakosc slabiutka prawie brak roznicy w stosunku do
    SD) to koszmar... Inna sprawa ze jesli film jest dobry, puszczony w dobrej
    jakosci SD 16:9 jak to robi Canal+ to ww kanaly HD nie maja zadnej racji
    bytu. Zreszta kanal filmowy tak naprawde nie musi byc HD, dla mnie film HD
    jest zbyt plastyczny i zbyt "studyjny" rzucajac w oczy wiele zbednych
    szczegolow, co innego programy sportowe i przyrodniczo-dokumentalne, te
    pierwsze przynajmniej nie leca w kółko - więc jak się zobaczy wszystkie
    lecące w kółko przyrodniczo-dokumentalne to z kanałów HD które mają dla mnie
    jakieś znaczenie pozostają sportowe. Choć nawet można zrobić swietnie w SD
    co pokazuja Niemcy

  • 10. Data: 2009-01-29 19:27:08
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

> [...]

    > To co robi Filmbox HD (na niektorych filmach nawet widac z bliska
    > zaklocenia..) czy HBO HD (jakosc slabiutka prawie brak roznicy w stosunku

    Uff już myślałem, że żartujesz. Ale kto oglada te kanały?. Całe
    szczęście, że na tym sie nie kończy.
    Z drugiej strony Niemcy jakoś potrafią nadawać dobry sygnał
    SD w 16:9. U nas chyba jeszcze na to nie wpadli, że się da.
    Chociaż parę razy Religia.tv (!) nadawała w ten sposób.

    Szymon