  • 1. Data: 2009-01-29 08:20:17
    Temat: Czy Polsat 2 można odebrać na FTA ?
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    Posiadam 2 odbiorniki (jeden u rodziców)
    Jeden to spłacony tuner Polsatu, który
    okresowo (co 2-3 miesiące) opłacam. W okresie kiedy
    nie płacę to mam odbiór Polsat 2 ,Polosat Cafe i Polsat Play.
    Natomiast w tym drugim (FTA Datcom 2001 chyba , ten "Rydzykowy"
    ale wyzszy model) po ręcznym wprowadzeniu ustawień tych kanałów
    mi nie odbiera. Czy to tak ma być? zależy mi(rodzinie) najbardziej na
    Polsat2.
    śwego czasu ten odbiornik FTA go odbierał.

    Rylen

  • 2. Data: 2009-01-29 08:24:04
    Temat: Re: Czy Polsat 2 można odebrać na FTA ?
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    Rylen pisze:
    > Posiadam 2 odbiorniki (jeden u rodziców)
    > Jeden to spłacony tuner Polsatu, który
    > okresowo (co 2-3 miesiące) opłacam. W okresie kiedy
    > nie płacę to mam odbiór Polsat 2 ,Polosat Cafe i Polsat Play.

    No to masz prezent, bo normalnie te kanaly sa kodowane.

> [...]
    > Polsat2.
    > śwego czasu ten odbiornik FTA go odbierał.

    Kiedys byl FTA, ale juz nie jest, wiec nie odbierzesz. Polsat News jest
    nadal FTA, ale niewiadomo jak dlugo.

    Jingiel

  • 3. Data: 2009-01-29 09:36:39
    Od: Radius <radius@radius>

    Jingiel pisze:
    [...]

    > Kiedys byl FTA, ale juz nie jest, wiec nie odbierzesz. Polsat News jest
    > nadal FTA, ale niewiadomo jak dlugo.

    Moze byc dlugo a moze byc krotko. Wybieram opcje druga. Jakosc
    merytoryczne, ww. programow jest taka, ze bez znaczenia czy jest
    kodowane czy nie.

    r_

  • 4. Data: 2009-01-29 13:47:27
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Moze byc dlugo a moze byc krotko. Wybieram opcje druga. Jakosc
    > merytoryczne, ww. programow jest taka, ze bez znaczenia czy jest
    > kodowane czy nie.

    A to juz zalezy jak dla kogo. Polsat 2 tez byl FTA i jak zakodowali to
    pare osob nie bylo zadowolonych. To co dla ciebie jest slabe, dla innych
    moze miec znaczenie. Pomysl na przyklad, ze jestes gdzis poza granicami
    i chetnie ogladnalbys wiadomosci po polsku. Podobnie jest z polskim
    radiem, ale tu pozostaje internet. Jak jedziesz na przyklad do Szwecji
    na 3 miesiace nie opalaca ci sie brac platformy na caly rok, a chetnie
    ogladnalbys cos FTA po polsku.

    Jingiel

  • 5. Data: 2009-01-29 16:58:40
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Rylen wrote:

    > Posiadam 2 odbiorniki (jeden u rodziców)
    > Jeden to spłacony tuner Polsatu, który
    > okresowo (co 2-3 miesiące) opłacam. W okresie kiedy
    > nie płacę to mam odbiór Polsat 2 ,Polosat Cafe i Polsat Play.

    No tak jest. Na nieaktywnej karcie CP możesz to oglądać.
    Chyba jest jeszcze do tego Polsat News. Ale on chyba w ogóle
    jest FTA (jeszcze).

> [...]
    > mi nie odbiera. Czy to tak ma być? zależy mi(rodzinie) najbardziej na
    > Polsat2. śwego czasu ten odbiornik FTA go odbierał.

    A masz włożoną kartę CP?
    A może to też zależy od tunera.

    > Rylen

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-01-29 17:12:55
    Od: "zho" <b...@p...com>

    > radiem, ale tu pozostaje internet. Jak jedziesz na przyklad do Szwecji
    > na 3 miesiace nie opalaca ci sie brac platformy na caly rok, a chetnie
    > ogladnalbys cos FTA po polsku.

    TNK
    Pozdrawiam ZHO

  • 7. Data: 2009-01-29 17:49:00
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    bufi pisze:

    > A masz włożoną kartę CP?
    > A może to też zależy od tunera.
    No oczywiście kartę CP (ale od tygodnia nie opłaconą)
    mam włożoną. Ale tak jak pisałem wcześniej opłacam
    Polsat co drugi miesiąc. (Oszczędniej wychodzi..)
    A jak miesiąc "postu" się kończy, to ogólna "zrzutka"
    po 10zł/od każdego z domowników i wszyscy od nowa się cieszą że znowu
    coś do obejrzenia...
    Rylen

  • 8. Data: 2009-01-29 17:51:38
    Temat: Re: Czy Polsat 2 można odebrać na FTA=?ISO-8859-2?Q?=3F?=
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Rylen wrote:

    > No oczywiście kartę CP (ale od tygodnia nie opłaconą)
    > mam włożoną. Ale tak jak pisałem wcześniej opłacam
    > Polsat co drugi miesiąc. (Oszczędniej wychodzi..)

    Jak to, co drugi miesiąc? To chyba karta pre-paid?

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-01-29 19:08:04
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    bufi pisze:

    > Jak to, co drugi miesiąc? To chyba karta pre-paid?
    >
    > Pozdrawiam
    Ponad 2 lata temu zakupiłem za 599zł TunerPolsatu
    i odbierałem. Po roku tuner stał się moją własnością.
    Jeszcze parę miesięcy opłacałem, ale potem przestałem
    Po mniej więcej roku Polsat umożliwił dawnym abonentom posiadającym
    "ich" Tuner (w moim wypadku Samsung DSB 5305 G)doładowywanie
    przez internet.Więc ja doładowuje co drugi miesiąc.
    No nie całkiem dokładnie co 2 miesiące, bo w zimie częściej
    a w lato różnie. Mam nadzieję że już dokładnie wyjaśniłem na czym to
    polega. W internecie na stronie "klienta" po podaniu hasła mogę sobie
    sprawdzic płatności itd. Jest to bardzo wygodna forma płatności,
    nie ma "przymusu" abonamentu co mnie zawsze w...ło
    A Polsat mając z tego dodatkowe dochody może sie prężniej rozwijać
    czego im zycze.
    Rylen

  • 10. Data: 2009-01-29 19:14:14
    Temat: Re: Czy Polsat 2 można odebrać na FTA==?ISO-8859-2?Q?=3FISO-8859-2=3FQ=3F=3D3F=3F=3D?=
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Rylen wrote:

    [...]
    > itd. Jest to bardzo wygodna forma płatności, nie ma "przymusu"
    > abonamentu co mnie zawsze w...ło A Polsat mając z tego dodatkowe
    > dochody może sie prężniej rozwijać czego im zycze. Rylen

    Super. Nawet nie wiedziałem, że tak mozna :) Myślałem, że jak
    umowa mija, to karta jest po prostu nieaktywna i trzeba
    kupić drugą. Mnie jeszcze trzyma umowa, więc nie sprawdzę.

    A wracając do tematu. Właśnie poabonamentowe karty działają
    w sposób jaki opisałeś. Po wygaśniećiu umowy działają
    te programy które wymieniłeś. Na pre-paidach tego nie ma
    podobno.

    Jeśli masz dwie, poabonamentowe karty i tylko
    na jednej możesz oglądać te kanały, no to ... właściwie nie wiem.

    Albo coś źle robisz albo tuner nie pozwala na takie myki.