  • Data: 2014-02-24 11:35:18
    Temat: Re: RTC bez zasilania awaryjnego
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-24 10:24, Marek pisze:

    > Myślę, że bez z sensu jest poroponować (zbędny) hardware, z którym nie
    > ma się doświadczenia...

    Tak swoją drogą zastanawiam się czy faktycznie jest sens stosowania
    jakiegokolwiek RTC w projekcie stacji pogodowej. Koncepcja zrodziła się
    jakiś czas temu, gdy planowałem wysyłać dane paczkami przez HTTP POST,
    już po zebraniu całego kompletu. Przy takim podejściu oznaczenie
    dokładnej sekundy pomiaru miało jakiś sens.

    Teraz jednak zastanawiam się, czy przypadkiem nie zrobić tego inaczej -
    natychmiast forwardując do serwera wynik odczytu w pakiecie UDP. W tym
    przypadku równie dobrze mogę przypisywać czas w momencie ładowania
    wartości do bazy danych.