  • Data: 2014-02-24 15:48:04
    Temat: Re: RTC bez zasilania awaryjnego
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 24 Feb 2014 14:13:07 +0100, Sylwester Łazar<i...@a...pl>
    wrote:
    > 1) wyraziłeś swoje przekonanie o niemożliwości programowania w asm
    na
    > mikrokontrolery 32 bitowe

    Nigdzie nie wyraziłem przekonania o niemożliwości programowania w
    asm ale o tym,
    że jest to nieuzasadnione czasowo i ekonomicznie. Od pół roku, od
    czasu do czasu spieramy się w tym temacie i moje zdanie znasz. Żeby
    nie być gołosłownym zaprezentuj swój projekt w asm wykorzystujący
    usb, ethrnet, tcp i vfat i napisz ile manday'i go tworzyłeś. Nie chcę
    oczywiście dyskredytować Twojej pracy ale myślę, że skoro tak dobrze
    sobie radzisz w asm to chyba troszkę marnujesz swoje zdolności, bo
    gdybyś je skierował w kierunku języka "wyższego poziomu" mógłbyś
    tworzyć jeszcze fajne rzeczy.

    > 4) obrażasz też innych programistów ASM, mówiąc, abym nie brał tego
    do
    > siebie.

    Wyluzuj, miej trochę dystans. Jeśli już możesz się czuć obrażony to
    nie przeze mnie a przez Dave, zresztą całkowicie rozumiem jego
    frustrację i uważam że jest uzasadniona.

    --
    Marek