  • Data: 2014-02-24 11:29:30
    Temat: Re: RTC bez zasilania awaryjnego
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie przesadzaj, taką kobyłę żeby tylko użyć z niej rtc??
    > Z tego co kojarzę Atlantis raczej w atmegach gustuje, i dobrze bo
    > skoro zna archiekturę tej rodziny mcu to pewnie sprawnie się w niej
    > porusza. Myślę, że bez z sensu jest poroponować (zbędny) hardware, z
    > którym nie ma się doświadczenia...
    >
    > --
    > Marek
    Ja nie przesadzam.
    Wybrałem ten chip, gdyż miał najwięcej pamieci FLASH i RAMu.
    Żałowałem, że nie było większych w obudowie TQFP.
    Jeżeli będziemy szukać teraz mikrokontrolorów, w których jest najmniej
    wszystkiego, to trudno znaleźć.
    A mnie to zupełnie nie przeszkadza, że są 3 UARTY, operacje MAC i inne fajne
    dodatki.
    Mało tego - w ogóle mnie to nie przeraża. Chętnie bym się tym wszystkim
    pobawi, ale jak?
    Datasheet ma 256 str., przy czym przy każdym dziale jest informacja:
    "Note 1: This data sheet summarizes the features
    of the PIC32MX5XX/6XX/7XX family of
    devices. It is not intended to be a
    comprehensive reference source. To
    complement the information in this data
    sheet, refer to"
    Co się mniej więcej tłumaczy na polski: tutaj niemal nic nie ma - poczytaj
    sobie tamto,
    to dopiero Ci oko zbieleje!

    Ale jest jedna wada.
    Niektóre uK miały domyślnie ustawione np. 8 pinów jako podłączone do
    przetwornika A/C.
    Trzeba było pamiętać, aby przy starcie programu pozamieniać je na cyfrowe.
    S.