    From: dddddddd <f...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: RSMP Rajd Kaszub - startujemy :)
    Date: Fri, 26 Jun 2015 10:20:39 +0200

    W dniu 2015-06-26 o 10:01, Tomasz Pyra pisze:

    > Cztery to promień zakrętu.
    > Jeden to najciaśniejszy przejeżdżany najwolniej, siedem to najszybszy -
    > prawie prosta.
    > Plus i minus to taki trochę szybszy, albo trochę wolniejszy od typowej
    > czwórki.
    >
    > Lewy zostań ozacza że na wyjściu z tego lewego należy zostać po lewej
    > stronie drogi (bo pewnie zaraz za nim jest od razu prawy jeszcze
    > trudniejszy).
    >
    > A cipka to nie wiem - takiego chyba nie było, gdzie to widzisz na
    > onboardzie? :)

    no dobra, miałem chwilę przerwy w oglądaniu i załadował się filmik innej
    załogi ;)

    > Tak z takich dodatkowych komend to jeszcze przytnij, tnij i nie tnij.
    >
    > Może być też szroko, wąsko, grubo i chudo :)
    > Zamyka, otwiera, przymyka, zamknięty albo otwarty.
    > Do tego są szczyty i kule.
    > I pewnie jeszcze kilka rzeczy.

    > Wszystko zależy co widać.
    > Jak się przechodzi przez ślepy szczyt, to zakręt za nim musi być bardzo
    > dokładnie opisany :)

    na razie natłok pracy nie pozwala mi na kolejny start w kajtku, ale ubaw
    z oglądania filmików z pierwszych startów po pachy.
    Jako że inwestuję minimalne pieniądze, to i przygody są - po zakupie
    auta za 3500zł włożyłem 800zł w wymianę silnika (bo korbowód chciał się
    przewietrzyć), przy pierwszym starcie okazało się że hamulec nożny
    hamuje głównie... lewym tylnym kołem :)
    Do tego gówniane opony (teraz kupiłem na przód semislicki, ale jeszcze
    na nich nie startowałem).
    Co do hamulca - już zrobione tylne, na razie nie chcę inwestować w
    hydrauliczny ręczny z korektorem, a że rozdział 50/50 skutkuje
    hamowaniem tyłem to mam już jakieś nieregulowane korektorki które mam
    zamiar powpinać w tylne przewody (mam nadzieję że to pomoże, ew dociążę
    tył felgami).
    Ale ogólnie - mimo że plasuję się w czołówce (licząc od końca :) to
    zabawa jest przednia :)
    Z resztą na kajtkach jest dość mocny wyścig zbrojeń w którym na razie
    nie mam zamiaru uczestniczyć - na razie powalczę z hamulcami i oponami
    (toyo nie kupię bo komplet to też prawie koszt auta, ale federale połowę
    z tego), następnie z zawieszeniem. Mocy za specjalnie mi nie brakuje
    (przynajmniej na razie, w razie czego znalazłem DIY jak przerobić dolot
    żeby zyskać trochę mocy - ale wtedy przydałby się też wydech 4-2-1),
    bardziej szpery - ale ona droższa niż auto :). W zasadzie wszystko mam w
    serii, z resztą autko to jest moim drogowym autem zastępczym jak inne
    jest w warsztacie

    Łukasz