  • Data: 2009-10-24 09:03:21
    Temat: Re: RS485 - jakie napiecia ?
    Od: robmac <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ąćęłńóśźż napisał:
    > Czy zwykłym multimetrem za przysłowiowe 19,95 zł znajdę jedną parę RS-485 w 5-10
    parowych wiązkach (kat. 3)?
    > Jakich napięć szukać - w chwili aktywności i w chwili spoczynku?
    > THX

    Witam

    Myślę, że bez problemu. Poszukaj najpierw względem ziemi napięć tak
    około 1-3VDC. Między żyłą A i B (czy jak tam je nazywają) powinny być
    ułamki volta (zależy, czy jest rezystor na końcu). No i pytanie czy w
    wiązce leci _masa_, bo względem ziemi to różne napięcia mogą być. Z
    moich doświadczeń wynika, że nie ma problemu ze znalezieniem, czasem
    wyniki pomiarów trochę na czuja trzeba brać, zanim się znajdzie
    komplet A, B (, GND).

    --
    RobMac
    www.robmac.pl - obudowy dla elektroniki, frezowanie CNC.