  • Data: 2012-06-05 07:07:52
    Temat: Re: RS232 ->RJ45. Czy takie coś ma prawo działać?
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-06-04 21:58, poli wrote:
    > Witajcie.
    >
    > Mam zagwozdkę. Szukam prostego sposobu włączenia pewnego urządzenia do
    > sieci. Sprzęt ten ma tylko złącze RS232c, mogę go więc podłączyć przez
    > PC-ta ale wolałbym nie stawiać dodatkowego sprzętu. Na allegro znalazłem
    > takie ustrojstwo:
    > http://allegro.pl/przejsciowka-rs-232c-do-rj45-i2339
    775429.html które to
    > bardzo mi odpowiada, o ile będzie działać.
    > Da radę?

    Wyjasnij, co chcesz osiągnąć?

    Jeżeli chcesz podłączyć coś przez RS232 i zakup konwerter USB<>RS232 (do
    jest de facto kabel + wtyczki) + ew. przejsciowke na szerokie gniazdo,
    jeżeli konwerter jej nie będzie posiadał

    Wiele osób raportowało, iz USB<>RS232C nie emuluje w pełni standardu
    RS232C, aczkolwiek nie znam tu detali, na pewno 100% jest zakupienie
    karty z portami RS232, wtedy zadziała jak 20 lat temu ;)