  • Data: 2012-06-05 08:06:26
    Temat: Re: RS232 ->RJ45. Czy takie coś ma prawo działać?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafal Lukawski" napisał:

    > Kup złom w sklepie za rogiem, tak jest trendy ;)

    Nie, ja w przeciwieństwie do ciebie nie proponuję zakupu złomu, tylko
    czegoś, co spełnia wymagania wątkopodawcy. Ale co o tym może wiedzieć ktoś,
    kto na pytanie o serwer portów szeregowych rzuca propozycję zakupu
    przejściówki USB -> RS232. Zalegają ci na stanie i za wszelką cenę chcesz je
    opchnąć, bez względu na to, czy jest to komuś potrzebne, czy nie? Jak rasowy
    handlarzyna z (za przeproszeniem) Allegro.
    Przeczytaj jeszcze raz wistujący post, tym razem dla odmiany ze
    zrozumieniem, zanim znowu się wygłupisz.

    JoteR