  • Data: 2010-05-08 23:48:58
    Temat: Re: RAV4 i tarcze
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    j...@v...pl pisze:

    > W poniedziałek jade do serwisu w Bielsku (brrrrr). Auto na gwarancji. Mają
    > sprawdzić tarcze.
    > Z tego co widziałem to tarcze wyglądają dobrze nie ma tam "przypaleń" czy
    > przebarwień.
    NIe traktuj mnie jako eksperta (poczytaj moje wypociny o hamulcach) ale
    o ile wiem, krzywe z przyczyn termicznych tarcze będą miały w duzym
    powiekszeniu tarcze jak "falbanka" lub "spuchnięte". czyli przy jednym
    pełnym obrocie koła, bedziesz miał wiecej niż 2 "górki" i 2 "dolinki"

    http://infobot.pl/r/1JyT

    widoczne "skrzywienie" to wina piasty(jedna górka jedna dolinka). ale
    tego ( kwestia odkręcenia 2 śrubek) nie sprawdzono w 2 niezależnych
    warsztatach. Auto jeździło prosto bez drgań, a podczas hamowania
    kierownica drżała porządnie.

    ToMasz

    PS. Tak jak radzili mnie tutejsi bywalcy: patrz im na ręce.