    From: "Chris" <c...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: R7850, AMD HD3D i kabel HDMI 1.4a/1.3b
    Date: Fri, 21 Sep 2012 13:11:19 +0200

    Michal nabazgrał(a):

    > BTW:
    > Jest gdzieś w sieci legalny content - obraz dysku demo BluRay3D by to
    > podmontować na napędzie wirtualnym i sprawdzić bez fizycznego BD ROM w
    > komputerze (pirackie ripy BD 3D z oczywistych względów pomijam)?

    Kiedyś miałem adres strony gdzie były linki do ściągnięcia płyt demo (w tym
    HD) producentów sprzętu ale gdzieś go zgubiłem do tego nie wiem czy mają już
    wersje 3D bo dawno tam nie byłem. Poszukaj na forum HDTV.pl bo chyba tam to
    znalazłem.

    > Wiesz - wymiany wszystkiego na BD nie przewiduję. Przez ~15 lat w kolekcji
    > zebrało mi się ~1500 DVD i kupowanie tego drugi raz na BD jest

    Cała ściana piwnicy jest w płytach DVD nawet nie licze ile tego tam jest :)

    > Majątek nie, ale na 99% jestem przekonany że to nic nie da, a nie lubię
    > góry elektronicznych śmieci.

    Nie pomogę ci niestety więcej bo nie mam TV 3D .. jak obecny padnie to
    dopiero zmienię bo aktualnie nie widzę potrzeby.