    From: "Chris" <c...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: R7850, AMD HD3D i kabel HDMI 1.4a/1.3b
    Date: Fri, 14 Sep 2012 10:21:34 +0200

    Michal nabazgrał(a):

    > Do obsługi 3D owszem - HDMI 1.4 po stronie aktywnej
    > (porty w urządzeniach). Kabel HDMI to jest przecież zwykły "drut"
    > z zerową ilością elektroniki i identycznymi połączeniami w HDMI 1.3b
    > i HMDI 1.4 - oba mają wspólne max 340 MHz dla sygnału zegarowego i 10,2
    > Gb/s przepływowość, więc skoro jest wykonany z dokładnością pozwalającą na
    > obsługę HDMI 1.3b, to takie same prarametry co do samego kabla ma HDMI
    > 1.4. Nawet ethernet i audio return channel idą po tych samych drutach
    > (wtyczka/połączenia nie zmieniły się), zmieniła się tylko elektronika
> [...]

    http://pl.wikipedia.org/wiki/HDMI
    3D Przez HDMI 1.3(Nie) 1.4(Tak)
    Specyfikcja 1.4 zdefiniuje najpopularniejsze formaty 3D i rozdzielczości dla
    urządzeń wyposażonych w złącze HDMI. Ustandaryzowane zostaną parametry
    wejściowe i wyjściowe dla domowych systemów 3D do podwójnego przesyłu
    rozdzielczości 1080p

    Ale powiem że gdybam bo sam nie mam na razie TV 3D (szkoda mi zmieniać stary
    tylko dla 3D jak padnie to zmienię), sam używam jakiś tanich kabli HDMI i
    wszystko poza 3D (bo nie mam jak sprawedzić) działa bez problemu (PS3, BD,
    Dekoder TV HD PRV, Laptop)