  • 11. Data: 2011-12-27 14:03:11
    Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
    Od: rightbent80 <r...@g...com>

    motocykl może być albo za mocny albo za słaby,
    na kole r1 ma trochę ponad 130kucy a gixer trochę ponad 140KM,
    już chyba niezależnie od charakterystyki silników to powinno pomóc
    przy podjazdach pod górkę.

  • 12. Data: 2011-12-27 14:12:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-27, rightbent80 <r...@g...com> wrote:
    > motocykl może być albo za mocny albo za słaby,
    > na kole r1 ma trochę ponad 130kucy a gixer trochę ponad 140KM,
    > już chyba niezależnie od charakterystyki silników to powinno pomóc
    > przy podjazdach pod górkę.

    O ile przy takich mocach mozna mowic o jakichs problemach podjazdu pod
    gorke...

    No i pod gorke sie wjezdza momentem a nie konmi a konie to
    moment x obroty.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2011-12-27 14:26:51
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-12-27 15:12:29 +0100, AZ <a...@g...com> said:

    > O ile przy takich mocach mozna mowic o jakichs problemach podjazdu pod
    > gorke...

    A to już zależy od górki. Może on chce brać udział w czymś takim:

    http://www.youtube.com/watch?v=-c_7fRq_19s&feature=r
    elated

    de Fresz

  • 14. Data: 2011-12-27 15:34:56
    Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-12-27 10:44, AZ pisze:
    > Chyba, ze jest to najlepiej doinwestowana >

    No sorry, dzis na Allegro trafil lepszy zestaw zawieszen (bo ja nie mam
    pelnych wkladow ani TTX'a) ale nikt mi nie wmowi ze sobie to gosc kupil
    na warszawskie ulice lacznie z pelnym ukladem ;^)

    http://otomoto.pl/yamaha-r1-poland-position-M3000285
    .html

    > i najpiekniejsza R! w Polsce.

    No ta to na pewno nie :)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 15. Data: 2011-12-27 15:47:03
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-12-27 15:03, rightbent80 pisze:
    > motocykl może być albo za mocny albo za słaby,

    Albo tandetny.

    > na kole r1 ma trochę ponad 130kucy a gixer trochę ponad 140KM,

    Dol mozna poprawic glupawa zmiana zebatek w najtanszej opcji za jakies
    300zl wiec bierz to co bardziej wizualnie Ci sie podoba a reszte
    dopracujesz z czasem. Wszystko ma + i -. Porownaj tez serwis i koszty
    eksploatacyjne.

    http://www.factorypro.com/dyno/true1.html (wersje amerykanskie,
    europejskie daja lepsze wyniki).

    Poza tym i gixery i R1 maja swoje foruma wiec tam zapytaj o detale :)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 16. Data: 2011-12-27 17:45:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-27, marider <2...@g...pl> wrote:

> [...]
    > pelnych wkladow ani TTX'a) ale nikt mi nie wmowi ze sobie to gosc kupil
    > na warszawskie ulice lacznie z pelnym ukladem ;^)

    No a Ty kupiles na Bialostockie ulice i na babcie i co za roznica?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2011-12-27 20:30:23
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-12-27 18:45, AZ pisze:

    .html

    > No a Ty kupiles na Bialostockie ulice i na babcie i co za roznica?

    Tak na szybkiego? To jakies 20 tys zl w w/w nowym wyposazeniu po cenach
    w Polszy, ale ja po torach nie latam i nie mieszkam we Wawie ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 18. Data: 2011-12-27 20:35:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-27, marider <2...@g...pl> wrote:

    > Tak na szybkiego? To jakies 20 tys zl w w/w nowym wyposazeniu po cenach
    > w Polszy, ale ja po torach nie latam i nie mieszkam we Wawie ;)

    No my juz tu wiemy, ze mozna i tuningowac motocykl po to by mu pozniej
    robic zdjecia z psem na parkingu pod Oszou.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2011-12-27 20:44:11
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-12-27 21:35, AZ pisze:

    > No my juz tu wiemy, ze mozna i tuningowac motocykl po to by mu pozniej
    > robic zdjecia z psem na parkingu pod Oszou.

    Zes pojechal ale nie zgadles. To do kalendarza 2012 - Shetland sheepdog ;)

    Pzdr

    PS: Na K8 tak fajnie sie nie prezentowal hehe...
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 20. Data: 2011-12-27 21:23:16
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-12-27 16:34, marider pisze:

> [...]
    > pelnych wkladow ani TTX'a) ale nikt mi nie wmowi ze sobie to gosc kupil
    > na warszawskie ulice lacznie z pelnym ukladem ;^)

    Kurde nie mogę zakumać,do lansu to jakoś nie ta marka,jedyna zaleta to
    nazwa krótka,łatwa do zapamiętania:-P
    Ile by w to nie wpakować kasy to dalej zwykły przecinak,po dwóch latach
    mocno przeterminowany,nie lepiej coś ponadczasowego,MV czy 916/1098?

    --
    Tomek
    BMW R1100S