  • 41. Data: 2009-12-29 23:44:21
    Temat: Re: QNAP NMP-1000 - prośba o szybkie opinie
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Tue, 15 Dec 2009, Waldek Godel wrote:

    | ??? aż sprawdziłem czy to nie jest grupa o telefonach albo PDA...
    | Ma rozmiary idealne do wieży - A110 wygląda przy reszcie sprzętu nieco
    | żałośnie, dlatego też planuję przesiadkę na C200 w przyszłym roku.

    Sadze, ze jest to dobry wybor i rozwojowy.

    Co mi sie spodobalo to Hot Swap, czyli mozesz, szybko na maxa i z biegu
    przegrac z dysku zewnetrznego (archiwum), na wewnetrzny 2.5",
    material do ogladania.

    jp

  • 42. Data: 2009-12-29 23:49:53
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Tue, 29 Dec 2009, Waldek Godel wrote:

    | Większość porządnych obudów ma w komplecie kabelek pozwalający zasilać z
    | dwóch gniazd USB

    Tak, tylko nie zawsze masz dwa wolne USB: laptop, DM800.
    Wtedy trzeba szukac drugiego USB w okolicy, np. TV.

    extraklopot

    jp

  • 43. Data: 2010-01-02 19:32:05
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 30.12.2009 00:38, Jerzy Pastusiak pisze:

    > win xp

    dla mnie dyskw.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 44. Data: 2010-01-03 18:10:35
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    "Jerzy Pastusiak" <p...@s...pam.szczecin.pl> wrote in message
    in.pl...

    > PenDrive jest za wolny, dla zapisu HD i nie za bardzo sie nadaje
    > do bardzo czestych zapisow, bo "wypala" jeden "obszar" (chociaz
    > opinie sa podzielone).

    W każdym pendrivie zamontowany jest kontroler pamięci czuwający nad tym,
    aby zapis dokonywany był równomiernie we wszystkich komórkach pamięci
    flash. Wiec o "wypalaniu" nie ma mowy.
    Poza tym pendrive jest za wolny, ponieważ aby zapisać informacje w komórce
    pamięci należy wcześniej ja skasować. A żeby skasować, trzeba się upewnić
    czy nie ma tam fragmentu innego pliku. Taka jest specyfika pamięci flash.
    Oczywiście nad wszystkim czuwa kontroler pamięci :)

    Qwinto

  • 45. Data: 2010-02-07 21:11:55
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Witaj Pawle.

    On Sat, 2 Jan 2010, pawell32 wrote:

    | dla mnie dyskw.

    No to chyba musisz sie nauczyc tych Windowsow, bo widze
    ze firma tez sie chce zajmowac PC-tami, a tych to pod
    linuksem niewiele.

    Pamietaj, ze dla profesjonalisty to najwazniejszy
    jest dobry fotel, potem oswietlenie monitora, a w systemach
    to aplikacje.
    Niektore sa lepsze pod Win, inne sa tylko w systemach Unixowych.

    Przeciez mozesz miec kilka systemow na jednym komputerze,
    mozesz startowac systemy z pendrive.

    Zgadniej pod jakimi systemami pracuje teraz?

    Pzdr.J.P.

  • 46. Data: 2010-02-08 06:38:24
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Jerzy Pastusiak pisze:
    > ze firma tez sie chce zajmowac PC-tami, a tych to pod
    > linuksem niewiele.

    znam je b. dobrze tylko nie lubie...
    no wiesz monopoloitsa...

    > Pamietaj, ze dla profesjonalisty to najwazniejszy
    > jest dobry fotel, potem oswietlenie monitora, a w systemach
    > to aplikacje.
    > Niektore sa lepsze pod Win, inne sa tylko w systemach Unixowych.

    prawda

    > Przeciez mozesz miec kilka systemow na jednym komputerze,
    > mozesz startowac systemy z pendrive.
    >
    > Zgadniej pod jakimi systemami pracuje teraz?

    oj, gdzieżbym smiał

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 47. Data: 2010-02-14 16:47:23
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Mon, 8 Feb 2010, pawell32 wrote:

    | znam je b. dobrze tylko nie lubie...
    | no wiesz monopolista...

    wiem, zartowalem ;-)

    ciekawe jak tam nasz kolega od QNAP NMP-1000

    wybral najgorsza opcje, nie chcialem psuc humoru
    przed Swietami

    jak nie sprzeda przed upalnym latem to bedzie mial
    warczacy opiekacz :-((

    Pzdr.J.P.

  • 48. Data: 2010-02-15 10:33:09
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Jerzy Pastusiak pisze:

> [...]
    >
    > wybral najgorsza opcje, nie chcialem psuc humoru
    > przed Swietami
    >
    > jak nie sprzeda przed upalnym latem to bedzie mial

    A to dlaczego? Jak na razie urządzenie sprawuje się bardzo dobrze.
    Warczy tylko przy uruchamianiu. Po kilkudziesięciu sekundach działa
    cichutko. Do tej pory tylko raz musiałem resetować przez odłączenie od
    zasilania. Poza tym przerabiam wszystkie napisy na srt, żeby nie trzeba
    było ustawiać fps za każdym razem - subtitle workshop, kilka kliknięć i
    napis gotowy.

    Masz jakiś link na temat warczącego opiekacza, czy piszesz z autopsji?

    Pozdro,
    Leszek