  • Data: 2023-04-07 12:00:43
    Temat: Re: Pytanie w sprawie kołpaków
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 7 Apr 2023 10:04:06 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Jakich wielu tras? Pisałem, że co 2 dni robię tą samą trasę 200km łącznie.

    I nic wiecej nie jezdzisz, z trasy nie zbaczasz ?

    > Nie, z GPS. Liczniki ODO kłamią :]

    GPS jesli chodzi o trase, to tez troche klamie - scinanie,
    zygzakowanie, zaokrąglanie. Raczej mniej niz licznik ... ale kazdy
    wyjazd w kajecik wpisujesz, czy naprawde ten samochodod to tylko jedną
    trase robi co drugi dzien, zadnych skokow w bok, a i stacja po drodze?

    J.