eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPytanie teoretyczno praktyczne o ssaniuRe: Pytanie teoretyczno praktyczne o ssaniu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!usenet.blueworldhosting.com!
    feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-med
    ia.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <lddebr$ocg$1@speranza.aioe.org>
    <52fa441a$0$2216$65785112@news.neostrada.pl>
    <lddhlh$mig$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Pytanie teoretyczno praktyczne o ssaniu
    Date: Tue, 11 Feb 2014 23:55:51 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 140211-1, 11.02.2014), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 38
    Message-ID: <52faaa8e$0$2220$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1392159374 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2220 89.72.242.154:3651
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2884
    X-Received-Body-CRC: 1168330102
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2523576
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "abn140" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:lddhlh$mig$1@node2.news.atman.pl...
    >
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomoœci
    > news:52fa441a$0$2216$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Użytkownik "Tmek" napisał w wiadomoœci
    >>>Zalozenie jest takie:
    >>>W benzyniaku ssanie potrzebne jest do tego, aby przy zimnym silniku
    >>>mieszanka paliwowo powietrzna wpadajaca do kolektora i cylindra osiagnela
    >>>odpowiedni poziom odparowania kropelek benzyny dzieku ktoremu nastapi
    >>>skuteczny zaplom.
    >>
    >>>Czyli idac dalej, jesli zamiast rozpylonej benzyny od razu podac pary
    >>>beznyny z powietrzem, to pomijajac ewentualne skroplenie benzyny w zimnym
    >>>cylindrze, nie potrzeba ssania? Prawda czy nie?
    >
    > Kiedys mialem uno z gaznikiem. Ssanie tam wygladalo tak ze sie cofal pedal
    > gazu, jak wyciagnac...
    > To se mysle - a po h#$%a z tym ssaniem sie 3,14erdolic! wcisne gaz, brym i
    > pojdzie. I faktycznie.
    > Czyli tam to byl tylko jakby reczny gaz. Czy jednak przy tym ssaniu cos
    > jeszcze sie w gazniku robilo to nie wiem...

    Dźwignia ssania powodowała zamykanie dodatkowej przepustnicy na wlocie
    gaźnika, wtedy w gaźniku było większe podciśnienie "wyciągające" więcej
    paliwa z dysz. Dodatkowo otwierana była troszeczkę normalna przepustnica,
    żeby podnieść obroty biegu jałowego. Dlatego obserwowałeś poruszanie się
    pedału gazu.
    Bez ssania, tylko samym gazem, dawało się uruchomić samochód, ale dopóki się
    nie rozgrzał to gasł na wolnych obrotach i jechał tak "bez mocy".
    W drugą stronę też działała zamiana ról i w przypadku awaryjnym, po urwaniu
    linki gazu, można było jechać na częściowo wyciągniętym ssaniu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 12.02.14 09:34 N1

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: