  • 31. Data: 2014-11-07 16:52:13
    Temat: Re: Pytanie odnośnie policji
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    dyskusyjnych:XnsA3DE7EF5D84F7budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Maciek "Babcia" Dobosz b...@j...org.pl ...

    > Dostawali skąd?
    > Jeżeli interesuje cię informacja nie zawsze aktualna to przecież sam
    > możesz
    > sprawdzić w internecie...

    Na miejscu stłuczki?
    Widać że nie masz pojęcia o czym piszesz.
    Już widzę jak zaczynasz szukać po necie informacji w takim momencie.

  • 32. Data: 2014-11-07 17:13:09
    Od: <9...@5...171309.invalid> (Tom N)

    p...@g...com w
    ups.com>:

    > jest na sali ktoś, kto wziął kasę do kieszeni i spisał oświadczenie ? śmiało ręka w
    gore :-)

    Tak, było to w 2008 -- kierujący przytarł mi zderzak (w zaparkowanym
    samochodzie), poprosił ochronę, żebym zadzwonił pod podany numer i umówił
    sie z jego przedstawicielem prawnym co do sposobu rozwiązania.
    Następnego dnia spotkałem sie z przedstawicielem, przyjąłem gotówkę i
    podpisałem oświadczenie. Trwało to całe 30 sekund rozmowy w dniu zdarzenia i
    jakieś pół godziny miłej rozmowy przy kawie następnego dnia

    > ano wyszło te 3k ojro ... rzeczoznawca, dwa elementy do lakierowania, demontaż -
    montaż, zastępcze auto na 3 dni

    No bez przesady, 700PLN tylko dostałem.

    --
    'Tom N'

  • 34. Data: 2014-11-07 17:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Na miejscu stłuczki?
    > Widać że nie masz pojęcia o czym piszesz.
    > Już widzę jak zaczynasz szukać po necie informacji w takim momencie.

    W erze smartfonów to chyba nie problem...
    Zwłaszcza jak masz czekac 3 godziny na przyjazd policji...

  • 33. Data: 2014-11-07 17:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > jest na sali ktoś, kto wziął kasę do kieszeni i spisał oświadczenie ?
    > śmiało ręka w gore :-)

    Why not?
    Mi się zdarzyło spisywać oswiadczenie, pomimo tego, ze na pierwszy rzut oka
    nic sie nie stało.
    I dobrze- bo uszkodzenia były pod zderzakiem...

  • 35. Data: 2014-11-07 18:06:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > W erze smartfonów to chyba nie problem...

    Ile razy tak zrobiłeś, albo widziałeś taki przypadek/słyszałeś o nim?
    Poza tym nie każdy korzysta z drogiego neta na smartphone.

  • 36. Data: 2014-11-07 18:43:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ile razy tak zrobiłeś, albo widziałeś taki przypadek/słyszałeś o nim?

    Nie miałem ostatnio przyjemności ze mnie ktos trafił a i strona działa od
    niedawna. Dzis - pewnie bym sprawdził.

    > Poza tym nie każdy korzysta z drogiego neta na smartphone.

    Wiadomo, 10zł na miesiac za net to mega drogo...
    Ale można tez zadzwonić do kogś znajomego i poprosić o sprawdzenie.

  • 37. Data: 2014-11-07 19:38:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Nie miałem ostatnio przyjemności ze mnie ktos trafił

    A kiedykolwiek miałeś?
    Bo jakoś korzystanie z netu w tym czasie to ostatnie o czym myślisz.

    > a i strona działa od
    > niedawna. Dzis - pewnie bym sprawdził.

    > Wiadomo, 10zł na miesiac za net to mega drogo...

    Jak za 5 minut to drogo, zwłaszcza gdy ktoś posiada dwa sztywne łącza w domu
    i w pracy, oraz darmowego Aero2 na inne cele.
    10 zł to ja za telefon na rok płacę. ;-)

    > Ale można tez zadzwonić do kogś znajomego i poprosić o sprawdzenie.

    Ehh, docent, doktor, teoretyk.

  • 38. Data: 2014-11-07 20:34:20
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2014-11-07 14:36, Budzik pisze:

    > Bo?

    Bo pojawiają się emocje, człowiek zdenerwowany i może czegoś, nawet co
    się wyda później - oczywistego, nie zauważyć.

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 39. Data: 2014-11-07 21:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > A kiedykolwiek miałeś?
    > Bo jakoś korzystanie z netu w tym czasie to ostatnie o czym myślisz.

    Miałem. I ja tez trafiłem.
    Nerwy rzeczywiscie sa.
    Ale po dłuższej chwili mijają i wraca rozsądne myslenie.
    Nie mówię o dzwonach, ze cię straz wycina z auta, raczej o stłuczkach gdzie
    uszkodzenia sa na tyle niewielkie ze mozna rozjechac sie w swoje strony.

    > Jak za 5 minut to drogo, zwłaszcza gdy ktoś posiada dwa sztywne łącza
    > w domu i w pracy, oraz darmowego Aero2 na inne cele.
    > 10 zł to ja za telefon na rok płacę. ;-)

    Nic nie rozumiem.
    Nie korzystasz z netu w telefonie?

    > Ehh, docent, doktor, teoretyk.

    Malkontent...
    Zresztą widzę że jak zwykle wiesz najlepiej...

  • 40. Data: 2014-11-07 21:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Dykus d...@s...wp.pl ...

    > Bo pojawiają się emocje, człowiek zdenerwowany i może czegoś, nawet co
    > się wyda później - oczywistego, nie zauważyć.

    Oczywiście. Ale ten stan jednak mija.
    Ostatnio miałem nieprzyjemnosc walnac komus.
    To jak mnie przetrzepała babeczka to sie w głowie nie miesci.
    Ogladała dokumenty jak agenci NCIS...