  • 1. Data: 2012-05-14 14:39:29
    Temat: Pytanie o zjazd z A4 na obwodnicę Wrocławia
    Od: "xxx" <j...@g...pl>

    Witam,
    Czy na obwodnicę Wrocławia da się zjechać z A4 od strony Katowic? Google map
    pokazuje mi, że powinienem zjechać na drogę nr 8 i częściowo przez miasto.
    pzdr,

  • 2. Data: 2012-05-14 14:49:30
    Temat: Re: Pytanie o zjazd z A4 na obwodnicę Wrocławia
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2012-05-14 14:39, xxx pisze:
    > Witam,
    > Czy na obwodnicę Wrocławia da się zjechać z A4 od strony Katowic? Google map
    > pokazuje mi, że powinienem zjechać na drogę nr 8 i częściowo przez miasto.
    Mówisz o obwodnicy śródmiejskiej, czy o autostradowej ?
    Poniżej masz zjazd na AoW:
    http://mapa.targeo.pl/,23,16.93653,51.04664?l=eef027
    cb169b5621

    Czyli mijasz zjazd na Wrocław (znaki chyba wskazują zjazd 8-ki) i po ok. 2km
    masz węzeł ze zjazdem na AoW.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 3. Data: 2012-05-14 14:58:18
    Od: "xxx" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Gubernat" napisał w wiadomości grup

[...]

    ------------------------

    Dokładniej, chcę dostać sie na drogę na Poznań omijając Wrocław, czyli
    chodzi o obwodnicę autostradową.
    Dzięki za linka, ta mapa już mi wyjaśniła.

    pzdr

  • 4. Data: 2012-05-14 15:02:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello xxx,

    Monday, May 14, 2012, 2:39:29 PM, you wrote:

    > Czy na obwodnicę Wrocławia da się zjechać z A4 od strony Katowic? Google map
    > pokazuje mi, że powinienem zjechać na drogę nr 8 i częściowo przez miasto.

    Google map jest głupi i nie zna AOW. Jedziesz normalnie, mijasz zjazd
    w Bielanach i zjeżdżasz nastepnym. Cieszysz się spokojną jazda AOW a
    GMap pokazuje Ci, że jedziesz przez pola.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2012-05-14 19:40:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 May 2012 14:49:30 +0200, Przemysław Gubernat napisał(a):
> [...]
    cb169b5621

    > Czyli mijasz zjazd na Wrocław (znaki chyba wskazują zjazd 8-ki) i po ok. 2km

    Uwaga, bo sie tych zjazdow namnozylo.
    Od strony Katowic jest najpierw Wroclaw-Wschod.
    Nastepny, ten stary "podstawowy" zjazd na Bielanach to chyba sie teraz
    nazywa Wroclaw-Poludnie. I tu prosto, ale juz ostroznie, bo na nastepnym
    jest AOW.

    I chyba nawet oznaczone jest prawidlowo - tzn Warszawa i Poznan w prawo, na
    niebieskim tle.

    Za to z powrotem radze jechac czujnie, ostroznie, i zapamietac nazwe
    Lubawka.

    J.

  • 6. Data: 2012-05-14 21:45:11
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    xxx wrote:
    > Witam,
    > Czy na obwodnicę Wrocławia da się zjechać z A4 od strony Katowic?
    > Google map pokazuje mi, że powinienem zjechać na drogę nr 8 i
    > częściowo przez miasto. pzdr,

    Przelacz na zdjecia satelitarne, google jest zacofany i siatki nowych drog nie
    uaktualnil.

    Faktycznie posluchaj J.F, wracajac mozna zle pojechac jesli grzeje sie jak to
    na autostradzie, odbijajac w prawo na np Niemcy trzymaj sie juz lewego pasa aby
    wrocic do Katowic. Jadac pierwszy raz o malo nie wylecialem w kierunku Legnicy.

  • 7. Data: 2012-05-15 14:32:30
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 14 May 2012 19:40:04 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    > Nastepny, ten stary "podstawowy" zjazd na Bielanach to chyba sie teraz
    > nazywa Wroclaw-Poludnie. I tu prosto, ale juz ostroznie, bo na nastepnym

    Ja podepnę się do tematu

    1. Czy jadąc od strony Katowic za zjazdem na Oławę (DW 396), następnym
    zjazdem jest zjazd w okolicach Krajkowa (DW395) i czy to jest Wrocław
    Wschód ?

    2. Czy zjazd przed Oławą jadąc od strony Katowic jest na DW403 (w okolicach
    Przylesia) czy na DK39 (w oklicach Owczar) ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 8. Data: 2012-05-15 16:07:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "huri_khan" napisał w wiadomości
> [...]
    >następnym
    >zjazdem jest zjazd w okolicach Krajkowa (DW395) i czy to jest Wrocław

    Tak, to jest Wroclaw-Wschod.

    Uwazaj - DW396 byla miesiac temu w remoncie, watpie zeby skonczyli.

    >2. Czy zjazd przed Oławą jadąc od strony Katowic jest na DW403 (w
    >okolicach
    >Przylesia) czy na DK39 (w oklicach Owczar) ?

    403 (Brzeg)

    39 nie zasluzyla :-)

    J.

  • 9. Data: 2012-05-15 17:13:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 14 May 2012 14:39:29 +0200 osobnik zwany xxx wystukał:

    http://www.openstreetmap.org/?lat=51.048059463501&lo
    n=16.9455528259277&zoom=12
    Tu masz rozrysowane

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2012-05-16 23:32:59
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 15 May 2012 16:07:04 +0200, J.F napisał(a):

    > Tak, to jest Wroclaw-Wschod.
    >
    > Uwazaj - DW396 byla miesiac temu w remoncie, watpie zeby skonczyli.

    Dzięki, co do remontu to wiem, natomiast można go ominąć jadąc do Oławy
    przez Goszczynę Sieciborowice i Jaczkowice.