  • 1. Data: 2012-05-14 19:05:33
    Temat: Lepiej jednak chyba piracić ...
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    Witam,

    Lepiej chyba jednak piracić i przejeżdżać skrzyżowania na
    zółtym/żółto-czerwonym. Ponieważ zatrzymywanie kończy się wjechaniem w
    kufer. Baba tak przyładowała, że aż chłodnica z przodu z zaczepów
    wypadła. No i ze startu w Łapanowie nici :-(

    A tak naprawdę, to najbardziej winne są pitolone gołębie ze sraczką.
    Jedzie człowiek samochód umyć....

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 2. Data: 2012-05-14 19:24:18
    Temat: Re: Lepiej jednak chyba piracić ...
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Mon, 14 May 2012 19:05:33 +0200, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

> [...]
    > kufer. Baba tak przyładowała, że aż chłodnica z przodu z zaczepów
    > wypadła. No i ze startu w Łapanowie nici :-(

    W sumie należy Ci się samochód zastępczy - jeżeli ktoś unieruchomił Ci
    rajdówkę, to należy się rajdówka porównywalnej klasy (fakt że jazda nie
    swoim to trochę nie to samo).

    Nie znasz nikogo kto za cenę rynkową (czyli za jakieś 3000zł) wypożyczy Ci
    rajdówkę?
    Chociaż Ty pewnie byś chciał IS, a to mało popularne w wypożyczalniach, bo
    wszędzie raczej Astry i Lancery...

  • 3. Data: 2012-05-14 19:36:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marcin 'Yans' Bazarnik

> [...]
    > kufer. Baba tak przyładowała, że aż chłodnica z przodu z zaczepów
    > wypadła. No i ze startu w Łapanowie nici :-(

    Przepisy jasno mówią, że na żółtym można wjechać, jeśli hamowanie
    spowodowałoby zagrożenie. Więc nie wiem czym się chwalisz. Własną głupotą?

  • 4. Data: 2012-05-14 20:30:42
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    to wrote:

    > begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Przepisy jasno mówią, że na żółtym można wjechać, jeśli hamowanie
    > spowodowałoby zagrożenie. Więc nie wiem czym się chwalisz. Własną
    > głupotą?

    No nie? Rajdów się zachciało, a na zwykłym żółtym depnąć nie potrafi.
    ;p

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 5. Data: 2012-05-14 20:37:31
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-05-14 19:36, to pisze:
    > begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Przepisy jasno mówią, że na żółtym można wjechać, jeśli hamowanie
    > spowodowałoby zagrożenie. Więc nie wiem czym się chwalisz. Własną głupotą?

    Pytanie: Jak bardzo to żółte już wpadało w czarne (foliowe i z zamkiem)?

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 6. Data: 2012-05-14 20:42:43
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Wojciech Smagowicz [ZIWK]

    > Pytanie: Jak bardzo to żółte już wpadało w czarne (foliowe i z zamkiem)?

    KAPELUSZ PLONK WARNING!

  • 7. Data: 2012-05-14 20:49:43
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-14 19:24, Tomasz Pyra wrote:

    > W sumie należy Ci się samochód zastępczy - jeżeli ktoś unieruchomił Ci
    > rajdówkę, to należy się rajdówka porównywalnej klasy (fakt że jazda nie
    > swoim to trochę nie to samo).

    Hmm.. ciekawa koncepcja. Wogóle nie pomyślałem o tym.

> [...]
    > rajdówkę?
    > Chociaż Ty pewnie byś chciał IS, a to mało popularne w wypożyczalniach, bo

    Aż chyba spróbuję się zorientować, ponieważ pomysł godny uwagi. To fakt,
    że nie swoim samochodem jeździ się zupełnie inaczej - więc napewno bym
    nie powalczył. Ale fun z jazdy jakimś 4x4 byłby napewno - o ile jakiegoś
    Lancer'a by się udało pożyczyć.

    Z drugiej strony, łapanów nieco niebezpieczny (wąsko i szybko). Co jeden
    koleś udowodnił:
    http://www.youtube.com/watch?v=ynm1kanrVOM

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 8. Data: 2012-05-14 20:55:43
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-14 19:36, to wrote:
    > begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Przepisy jasno mówią, że na żółtym można wjechać, jeśli hamowanie
    > spowodowałoby zagrożenie. Więc nie wiem czym się chwalisz. Własną głupotą?

    I właśnie Twoja wypowiedź jest dobitnym przykładem wypowiedzi osoby
    która w zdarzeniach nie uczestniczyła.

    Rozumiem, że wg. Ciebie nie mam się normalnie (czyli bez gwałtownego
    hamowania) zatrzymywać na czerwonym świetle, bo być może zagapiona baba
    (sama się do tego przyznała) wjedzie mi w bagażnik ? I to tak 1-2
    sekundy po tym jak się zatrzymałem - co najlepsze, najwyraźniej bez
    żadnych oznak hamowania.

    Weź już może wróć pod swój most.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 9. Data: 2012-05-14 20:58:12
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 14 maja 2012 19:05:33 UTC+2 użytkownik Marcin &#39;Yans&#39;
    Bazarnik napisał:
    > Witam,
    >
    > Lepiej chyba jednak piracić i przejeżdżać skrzyżowania na
    > zółtym/żółto-czerwonym.
    Ja stosuje zasade której uczą w USA
    na żółtym
    pierwszy wjeżdża bez problemu
    drugi policja przymyka oko
    trzeci mandacik

    ps
    Zupelnie innej beczki.
    Nie mozna by w Polsce budować najpierw dróg a póżniej domów.
    Przykład Ruczaj w Krakowie

  • 10. Data: 2012-05-14 21:06:22
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Mon, 14 May 2012 20:49:43 +0200, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    >>> kufer. Baba tak przyładowała, że aż chłodnica z przodu z zaczepów

    > Hmm.. ciekawa koncepcja. Wogóle nie pomyślałem o tym.

    Do zrobienia, tylko całkiem możliwe że będziesz się musiał trochę
    potrzaskać z ubezpieczalnią która będzie twierdzić że możesz jeździć
    PKS-em, a jak już jesteś uparty na samochód to masz limit 75zł/dobę na
    wypożyczenie Pandy.

> [...]
    > że nie swoim samochodem jeździ się zupełnie inaczej - więc napewno bym
    > nie powalczył. Ale fun z jazdy jakimś 4x4 byłby napewno - o ile jakiegoś

    Pytanie z kolei czy Lancera nie będzie kwestionować ubezpieczalnia jako
    niby czegoś droższego... Chociaż na fakturze zawsze można napisać że po
    prostu "samochód rajdowy".

    Za to w Astrach, Clio itp. to można przebierać.