    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pytanie o układ z triakiem
    Date: Tue, 18 Mar 2014 11:52:29 +0100

    On Tue, 18 Mar 2014 11:31:29 +0100, "PcmOl" <...@...com> wrote:
    > Nie wiem kim był śp. J.Ch. - świeć panie nad jego duszą.

    Aktor (m.in. Vabank, Kingsajz)

    > Wiem natomiast, że w technicznych zagadnieniech, wychodzi się
    lepiej na precyzji
    > wypowiedzi.
    > Precyzji nie pozostawiającej miejsca na dorozumienie czegokolwiek,
    a szczególnie
    > związanego z bezpieczeństwem.
    > Dlatego nie ma "wiadomo", albo jest drugi terminal, albo go niema.

    Ależ właśnie kwestia bezpieczeństwa była precyzyjnie postawiona, że
    nie należy pozostawiać wiszącej fazy na urządzeniu bo to niezdrowe. Z
    Twoich wypowiedzi wynika wniosek, że niczemu nie przeszkadza aby na
    jednym ze styków zasilających urządzenia (tutaj żarówki) pozostała
    faza, bo nic się nie stanie jak się przez przypadek ją dotknie, jako
    przykład na siłę swojego argumentu pokazałeś żywego montera
    chodzącego po linii wysokiego napięcia, najprawdopodobniej pod
    napięciem :)

    --
    Marek