  • Data: 2013-10-15 12:52:49
    Temat: Re: Pytanie o pierwszeństwo - grr
    Od: Franc <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 15 Oct 2013 12:47:26 +0200, tck napisał(a):

    > czyli wychodzi na to ze zona byla juz na tym pasie jak maszyna zaczela
    > zmieniac pas i wjezdzac przed zone?
    Żeby być precyzyjnym to żona chciał jechać dalej na wprost lewym pasem
    który przerabia się potem tak jak na rysunku.
    Dzwig z prawego chciał przeciąć przerywaną żeby też wbić się na pas na
    wprost.

    Pewnie policjanci ułatwili sobie zadanie (albo nie posłuchali dokładnie
    żony) i wymyślili że oba pojazdy wbijamy się na ten nieszczęśny pas - wtedy
    faktycznie pojazd zjeźdzający z prawej ma pierwszeństwo.

    --
    Franc