  • Data: 2013-10-15 13:42:52
    Temat: Re: Pytanie o pierwszeństwo - grr
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    --Żeby być precyzyjnym to żona chciał jechać dalej na wprost lewym pasem który
    przerabia się potem tak jak na rysunku.

    a dokladnie jechala pasem, ktory sie zniknal tzn rozdzielil na dwa

    --Dzwig z prawego chciał przeciąć przerywaną żeby też wbić się na pas na wprost.

    Dzwig z prawego chciał przeciąć p7a, ktora to wyznacza krawedz jezdni

    --Pewnie policjanci ułatwili sobie zadanie (albo nie posłuchali dokładnie żony) i
    wymyślili że oba pojazdy wbijamy się na ten nieszczęśny pas - wtedy faktycznie pojazd
    zjeźdzający z prawej ma pierwszeństwo.

    ale temu przeczy ten fragment:
    "Policja stwierdziła, że linia przerywana P-1a ma taką samą moc jak liia P-7a."

    byc moze sie myle ale dla mnie pojawienie sie p7a "kasuje" pierwszenstwo wynikajace z
    prawej strony, wtedy mamy zwykla zwezke 2->1 i kolizje, wspolwina wychodzi mi tak czy
    inaczej :-)

    P.