  • Data: 2009-01-30 15:10:26
    Temat: Re: Pytanie o monitor
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant pisze:
    > LCD nie są przeostrzone, nie ma tam żadnych mechanizmów zmieniających
    > ostrość obrazów.

    Przeostrzenie o ktorym wspominalem, to wlasnie ten nadmiar detalu,
    ktorego ogladanie do niczego nie jest mi potrzebne -- bo ani tego na
    odbitce widac, ani tym bardziej na wydruku offsetowym. Po co sie mam
    wiec stresowac i sie zastanawiac, czy to wylyzie czy nie? Wole widziec
    to wszystko tak, jak potem z drukarni odbieram. Niepotrzebne mi
    zastanawianie sie, czy to tylko tak ten pier...ny monitor wyswietla, czy
    moze faktycznie jest zaszumione albo przeostrzone...

    > Gdy przesiadłem się na lcd musiałem przerobić całą swoją galerię na www
    > - tego nie dało się oglądać - kupa artefaktów.

    I teraz calosc wazy pewnie 3x tyle co wczesniej. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat