    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pytanie do serwisantów- jeśli tu tacy są;)
    Date: Tue, 28 Nov 2017 00:02:04 +0100

    news:5a1bdd15$0$15208$65785112@news.neostrada.pl...

    > Odpowiedniej. Nie parzy w reke i jest sztywny.
    > Fakt ze sam ich nie lubie, przynajmniej w polskim wydaniu - kawa jest
    > goraca, dlugo jest goraca, czlowiekowi chce sie pic, a kawa za goraca :-)

    Jak mogę, to przelewam z kubka do kubka, możliwie cienką strużką, wtedy jest
    relatywnie duża powierzchnia kontaktu z otoczeniem i może szybko wystygnąć.
    Dmucham też do kubka i to przyspiesza stygnięcie. Z umiarem, aby sobie nie
    zrobić qq.

    (oparzona babcia)
    > Fakt, ze pierwotnie domagala sie tylko zwrotu kosztow leczenia, w
    > wysokosci 25 tys $,
    > McD nie chcial zaplacic, to go skazali na 2.5 mln.
    > Ale potem amerykanskim zwyczajem byla apelacja, i dogadali sie poza sala
    > sadowa na nieznana kwote, podejrzewam ze tak rzedu 1.5 mln ...

    Hmm... skoro tak to wygląda, to rzeczywiście, chyba należy ostrzegać przed
    wszystkim, może nawet przed wejściem do parku tabliczka "Uwaga, srające
    gołębie"...? Także na Dworcu Gdańskim w Warszawie, jakby się zmówiły, dwa
    gołębie naraz, na szczęście babka za mną w kolejce do kasy miała chusteczkę
    i mogłem się wytrzeć (ręka na szczęście).
    Ja piórczę, dokąd ten świat idzie? Żeby zwalniać ludzi z myślenia?

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.