  • Data: 2017-11-28 20:17:33
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów- jeśli tu tacy są;)
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał w wiadomości
    news:almarsoft.6500571777079112201@news.v.pl...
    > ostrzegać przed
    >
    > To nie tak.
    >
    > USA -> ostrzeżenie -> nie odpowiadasz bo ostrzegałeś -> nie ma

    Rozumiem...

    > procesu (a gdyby był to raczej przegrywajsz, bo nawet nie ostrzegałeś)

    Ale myślę, że "kto chce psa uderzyć, kij znajdzie", bo np. stale jest tylko
    gorąca kawa, a ja mam chęć na letnią, chłodną, czy wrecz, zimną, podaję do
    sądu, bo od roku przychodzę i ani razu nie było... Skoro tam potrafią
    podobno Pana Boga do sądu podać, że miesiąc deszcz nie padał?

    > PL --> ostrzeżenie -> odpowiadasz tak czy siak bo nikt sam nie może
    > uwolnić się od odpowiedzialności -> sąd rozstrzyga

    Czyli w sumie po co ostrzegać, jak i tak na jedno wyjdzie...?

    > Czyli zwyczajnie w USA opłaca się ostrzegać przed wszystkim. Bo tak jest
    > taniej.

    No i w USA to jeszcze jakoś zrozumiem. A u nas... Choć może jak przeczyta,
    to się nie powiesi na drzwiczkach... Więc sprawy nie będzie i w sumie też
    wyjdzie taniej...
    Mnie w każdym razie nie trzeba takich zastrzeżeń, żeby sobie krzywdy nie
    zrobić. No, może słabo, ale jednak myślę...

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.