  • Data: 2017-11-23 13:14:30
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów- jeśli tu tacy są;)
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 16 listopada 2017 16:38:09 UTC+1 użytkownik yabba napisał:

    > Klasyczne spławienie klienta. Jeśli zawias jest tak słaby, że psuje się
    > od używania, to jest to wada towaru, a nie wina użytkownika.
    Na razie miła Pani ze "wsparcia technicznego" odpisała mi że "uszkodzenie z winy
    użytkownika spowodowane otwieraniem klapy laptopa jedną ręka"
    Czyli wynika z tego ze powinno się klapę laptopa podnosić obiema rękoma. Dało by tak
    rade gdyby zamiast nóżek laptop miał przyssawki czy był jakoś inaczej do stołu
    przyklejony;)
    Zapytałem który punkt instrukcji obsługi mówi o tym że klape należny podnosić dwoma
    rękoma. Odpowiedzi nie dostałem póki co.