eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPytanie do serwisantów- jeśli tu tacy są;)Re: Pytanie do serwisantów- jeśli tu tacy są;)
  • X-Received: by 10.31.120.9 with SMTP id t9mr427032vkc.7.1510918556711; Fri, 17 Nov
    2017 03:35:56 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.31.120.9 with SMTP id t9mr427032vkc.7.1510918556711; Fri, 17 Nov
    2017 03:35:56 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.iad!feed-me.highwinds-medi
    a.com!news.highwinds-media.com!m31no161264qtf.0!news-out.google.com!v55ni15qtc.
    0!nntp.google.com!g35no161318qtk.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.google
    groups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 17 Nov 2017 03:35:56 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <oumcpf$1s4$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=80.238.112.56;
    posting-account=kL56WQoAAACx1jhY38OjwPLQkxvjL6Jk
    NNTP-Posting-Host: 80.238.112.56
    References: <3...@g...com>
    <7...@g...com>
    <3...@g...com>
    <oumcpf$1s4$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: Pytanie do serwisantów- jeśli tu tacy są;)
    From: b...@g...com
    Injection-Date: Fri, 17 Nov 2017 11:35:56 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Body-CRC: 1955160167
    X-Received-Bytes: 2780
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:726176
    [ ukryj nagłówki ]

    użytkownik Piotr Wyderski napisał:

    > ORAZ Inspekcja Handlowa.
    >
    > Pozdrawiam, Piotr

    Na dwoje babka wróżyła. Gniazda uUSB są bardziej delikatne niż mocowanie
    matrycy. Jak tam wygląda sprawa z wymianą gniazd uUSB
    we wszelakich telefonach w okresie gwarancyjnym?

    Sam se sprawdziłem:
    Bezpłatna naprawa może zostać przeprowadzona jedynie w odniesieniu do telefonów,
    które nie posiadają uszkodzeń mechanicznych (np.rozlany wyświetlacz, pęknięta
    obudowa). Jeśli takowe występują należy poinformować Klienta, że elementy te nie będą
    mogły być naprawione nieodpłatnie.


    Przy okazji grzebania taka ciekawostka od apple, jaki to ładny dupochron sobie
    wymyślili:) Jak na czerwono, znaczy telefon wpadł do kibla, albo deszcz
    na niego padał.
    https://support.apple.com/pl-pl/HT204104

    Może kiedyś wymyślą jaki wskaźnik przekroczenia max.naprężeń w zawiasach laptopów?
    W droższych sprzętach przenośnych już kilka lat montują czujniki
    przyspieszenia co rejestrują upadek, wtedy sprawa z gwarancją jest łatwa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: