-
51. Data: 2016-08-18 20:14:53
Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
Od: bat <b...@m...com>
On 18.08.2016 20:06, Piotr Gałka wrote:
> Głowy nie dam, ale chyba nazywanie tego "przekompilowaniem" to lekkie
> przegięcie.
A tam, zlaliście ciepłym moczem klientów. Zwodziliście klientów aż
trzeba było kupić inny sprzęt i jakoś inni żadnych problemów z softem
nie mieli. Zresztą sprawa zamknięta już.
-
52. Data: 2016-08-18 20:17:15
Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
Od: bat <b...@m...com>
On 18.08.2016 20:10, J.F. wrote:
> Ale jestem pewny, ze sprzedawca to odesle wyzej.
>
> Trafi do serwisu, ten zlokalizuje usterke ... a co dalej to nie wiem,
> tylko IMO w razie sprawy w sadzie, to pozycje ma dobra.
>
> No, jest jeszcze szansa, ze sie w przepisowym czasie nie wyrobi.
Ale serwis nie jest stroną w sprawie. Kupującego nie obchodzi co kto
sprzedawcy napisał.
-
53. Data: 2016-08-18 20:22:21
Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Thu, 18 Aug 2016 20:17:15 +0200, bat napisał(a):
> On 18.08.2016 20:10, J.F. wrote:
>> Ale jestem pewny, ze sprzedawca to odesle wyzej.
>> Trafi do serwisu, ten zlokalizuje usterke ... a co dalej to nie wiem,
>> tylko IMO w razie sprawy w sadzie, to pozycje ma dobra.
>>
>> No, jest jeszcze szansa, ze sie w przepisowym czasie nie wyrobi.
>
> Ale serwis nie jest stroną w sprawie. Kupującego nie obchodzi co kto
> sprzedawcy napisał.
Ale opinia jest.
To nawet lepiej, ze pochodzaca od niezaleznego fachowca :-)))
Myslisz, ze z taka opinia sprzedawca w sadzie przegra ?
J.
-
54. Data: 2016-08-18 20:37:13
Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 19:16:54 UTC+2 użytkownik bat napisał:
> No więc idź do sprzedawcy po rękojmię i nie dyskutuj o serwisie
> producenta, bo nie jest stroną sporu i guzik to Ciebie obchodzi.
Od tego zacząłem ale sprzedawca nie uznał żądania powołując się na ekspertyzę
autoryzowanego serwisu właśnie.
-
55. Data: 2016-08-18 20:39:36
Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
Od: bat <b...@m...com>
On 18.08.2016 20:22, J.F. wrote:
> Dnia Thu, 18 Aug 2016 20:17:15 +0200, bat napisał(a):
>> On 18.08.2016 20:10, J.F. wrote:
>>> Ale jestem pewny, ze sprzedawca to odesle wyzej.
>>> Trafi do serwisu, ten zlokalizuje usterke ... a co dalej to nie wiem,
>>> tylko IMO w razie sprawy w sadzie, to pozycje ma dobra.
>>>
>>> No, jest jeszcze szansa, ze sie w przepisowym czasie nie wyrobi.
>>
>> Ale serwis nie jest stroną w sprawie. Kupującego nie obchodzi co kto
>> sprzedawcy napisał.
>
> Ale opinia jest.
> To nawet lepiej, ze pochodzaca od niezaleznego fachowca :-)))
>
> Myslisz, ze z taka opinia sprzedawca w sadzie przegra ?
Przegra.
Ja kupiłem pewne urządzenie na firmę, na fakturę. Użyłem może przez 30
minut w ciągu 8 miesięcy po czym spaliła się tak mała grzałeczka.
Dzwonię do Allegrowicza też firmy żeby dał ta grzałeczkę to sam zmienię
i po problemie. A on mi na to, że ta grzałeczka nie podlega gwarancji.
To mu odesłałem całe cudo (2500PLN), pismo w kopertę i poleconym za
pobraniem, paczka kurierem i list przez "Zadaj pytanie sprzedającemu".
I wiesz co? Zmiękł i oddał kasę.
Myślałem, że naprawi, a on kasę oddał. Kupiłem to samo u innego za 2100,
bo już staniało w między czasie.
Ale ciekawe miał zachowanie ten sprzedawca, stawiał się przez telefon,
że nie ma gwarancji na to, i to i tamto. W sumie to na obudowę była
tylko gwarancja chyba :/
-
56. Data: 2016-08-18 20:40:28
Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 19:21:04 UTC+2 użytkownik Mario napisał:
.
>
> Ale wcześniej korzystał pewnie z gwarancji, więc rękojmia już nie działa.
Korzystanie z gwarancji nie powoduje utraty prawa do skorzystania z rękojmi
-
57. Data: 2016-08-18 20:46:01
Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 20:10:09 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
>
> No, jest jeszcze szansa, ze sie w przepisowym czasie nie wyrobi.
Tak miałem z siostry laptopem ale ten sprzedawca od tabletu akurat się wyrabia. Ma
prosta metodę. Urządzenie wysłane, dotarło o sprzedawcy i tego samegio dnia meil że
"nie uznają żądania bo z winy użytkownika. Jednak na potwierdzenie powyższego wyślą
urządzenie do autoryzowanego serwisu"
Czyli ustosunkowali się w terminie. Sprytne i chyba zgodne z prawem.
-
58. Data: 2016-08-18 20:55:47
Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Thu, 18 Aug 2016 20:39:36 +0200, bat napisał(a):
> On 18.08.2016 20:22, J.F. wrote:
>>> Ale serwis nie jest stroną w sprawie. Kupującego nie obchodzi co kto
>>> sprzedawcy napisał.
>>
>> Ale opinia jest.
>> To nawet lepiej, ze pochodzaca od niezaleznego fachowca :-)))
>> Myslisz, ze z taka opinia sprzedawca w sadzie przegra ?
>
> Przegra.
> Ja kupiłem pewne urządzenie na firmę, na fakturę. Użyłem może przez 30
> minut w ciągu 8 miesięcy po czym spaliła się tak mała grzałeczka.
> Dzwonię do Allegrowicza też firmy żeby dał ta grzałeczkę to sam zmienię
> i po problemie. A on mi na to, że ta grzałeczka nie podlega gwarancji.
> To mu odesłałem całe cudo (2500PLN), pismo w kopertę i poleconym za
> pobraniem, paczka kurierem i list przez "Zadaj pytanie sprzedającemu".
> I wiesz co? Zmiękł i oddał kasę.
To nie jest dowod na to, ze w sadzie przegra.
No chyba, ze juz pare razy przegral :-)
Przy czym - tu byla to wina urzadzenia, w dyskutowanym przypadku -
klienta (ze w serwisie, to pominmy).
Jesli z dobrze udokumentowana opinia sprzedawca przegra, to zle sie
dzieje w naszych sadach (co akurat wiadomo).
I tak po amatorsku widze dwa zagrozenia:
-sad opinie odrzuci, bo powinna zostac sporzadzona przez bieglego
sadowego, a nie jakis tam serwis,
-sad uzna ze uszkodzenie jest, ale uzna, ze sprzedawca nie wykazal, ze
nie bylo go w momencie sprzedazy. A domniemywa sie, ze bylo.
J.
-
59. Data: 2016-08-18 21:18:48
Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
Od: bat <b...@m...com>
On 18.08.2016 20:55, J.F. wrote:
> To nie jest dowod na to, ze w sadzie przegra.
> No chyba, ze juz pare razy przegral :-)
Ale nauczka jest taka.
Kupujemy przez Allegro od firmy, która ma dobrą reputację w
komentarzach. Jak jest spór to tylko piszemy przez Allegro żeby został
ślad. Jak odpisuje na maila to my mu z cytatem przez Allegro.
Jak towar przyjdzie uszkodzony to możemy oddać w 14 dni.
A w ogóle to ciekawa usterka. Skoro Kris mówi, że nie używał USB to
płytka w tej obudowie była używana i sprzęt był refurbiszowany przez
nową obudowę, a płytka została stara. Pewnie ją puścili, no bo wydawała
się sprawna. A może już wcześniej to USB było wymieniane i przegrzane?
Potrzeba zdjęć w dużej rozdzielczości z maksymalnego bliska żeby ocenić.
Miałem w życiu przypadek z nowym samochodem gdzie serwis nie chciał
naprawiać. W końcu znalazłem w innym mieście serwis i wymienili
wszystko. Ale to było przed epoką gwarancji wpisywanej do sieci
producenta. Ale wymienili pompę klimy i przestała ćwierkać. Poprzedni
nie mieli ochoty.
-
60. Data: 2016-08-18 21:21:45
Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
Od: bat <b...@m...com>
On 18.08.2016 20:37, Kris wrote:
> W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 19:16:54 UTC+2 użytkownik bat napisał:
>
>> No więc idź do sprzedawcy po rękojmię i nie dyskutuj o serwisie
>> producenta, bo nie jest stroną sporu i guzik to Ciebie obchodzi.
>
> Od tego zacząłem ale sprzedawca nie uznał żądania powołując się na ekspertyzę
autoryzowanego serwisu właśnie.
>
Teraz może być za późno faktycznie ale następnym razem od razu rękojmia.
Piszesz polecony i chcesz usunięcia wady lub zwrotu kasy.