eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPytanie do serwisantów.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 158

  • 41. Data: 2016-08-18 19:14:27
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: bat <b...@m...com>

    On 18.08.2016 15:06, Kris wrote:

    > Tylko co tu z takimi zrobić- będą uparcie twierdzić ze uszkodzenie z winy
    użytkownika. Ja uważam inaczej ale jak to udowodnić?

    Napisałem wyżej. Rękojmia od sprzedawcy. Powód-urządzenie nie nadaje się
    do użytkowania gdyż nie działa USB. I się nie rozpisywać. Inaczej z nimi
    nie można.



  • 42. Data: 2016-08-18 19:16:52
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: bat <b...@m...com>

    On 18.08.2016 16:26, Kris wrote:
    > W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 16:00:12 UTC+2 użytkownik s...@g...com
    napisał:
    >
    >> Niech robią i nie pitola. Dla nich zrobienie tego teraz to jest 10 minut roboty.
    >> Wiecej zmarnują czasu i roboczominut na pisarzowaniu z Tobą.
    > Własnie że nie. Zgodnie z ich procedurami nie mogę tego naprawić muszą wymienić
    całą płytę główną
    >>
    >> Ale jak sie uprą i nie zrobią to myślę że gra nie warta >świeczki. Nie ma sensu
    dla tych paru pln sie z nimi >bęckować.
    > Pewnie tak ale ja łatwo nie odpuszczę.
    > Dzisiaj właśnie wygrałem sprawę w sądzie z CCC- buty 179zł nie uznawali reklamacji
    to do sądu z nimi
    > Zapłąca teraz 179+ odsetki za 2mce(grosze) i 30zł koszty procesu
    > Sprawa w sądzie trwała z 10min
    >


    No więc idź do sprzedawcy po rękojmię i nie dyskutuj o serwisie
    producenta, bo nie jest stroną sporu i guzik to Ciebie obchodzi.


  • 43. Data: 2016-08-18 19:20:03
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 18.08.2016 o 19:05, bat pisze:
    > On 18.08.2016 09:48, Piotr Gałka wrote:
    >>
    >> Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    >> news:57b4c8f4$0$15199$65785112@news.neostrada.pl...
    >>
    >>>>> Gniazdo umieścić tak, względem obudowy, aby po włożeniu wtyczki z
    >>>>> obudowy wystawał tylko kabel. Wtenczas nie ma możliwości przegięcia
    >>>>> wtyczki.
    >>>>
    >>>> Za późno na patent, miałem w ręku polską drukarkę z takim mocowaniem
    >>>> kabla.
    >>>>
    >>> Pewnie patent drogi, skoro nikt więcej nie stosuje. :-)
    >>>
    >> W Dydaktycznym Systemie Mikroprocesorowym DSM-51 (wersja dla szkół w
    >> 1995r) w ramach idiot-proof gniazdko zasilające umieściliśmy głęboko, a
    >
    > Aaaa ty Ty od programatora piccolo :-) Pamiętam, że nie chcieliście
    > długo przekompilować programu żeby działał pod windows 98. W końcu
    > zrobiliście ale już miałem inny programator :/
    >

    Może byłeś niemiły :) Mi przekompilowali Piccolo i Piccogal, aby
    działały pod W XP.

    --
    pozdrawiam
    MD


  • 44. Data: 2016-08-18 19:21:03
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 18.08.2016 o 19:14, bat pisze:
    > On 18.08.2016 15:06, Kris wrote:
    >
    >> Tylko co tu z takimi zrobić- będą uparcie twierdzić ze uszkodzenie z winy
    użytkownika. Ja uważam inaczej ale jak to udowodnić?
    >
    > Napisałem wyżej. Rękojmia od sprzedawcy. Powód-urządzenie nie nadaje się
    > do użytkowania gdyż nie działa USB. I się nie rozpisywać. Inaczej z nimi
    > nie można.

    Ale wcześniej korzystał pewnie z gwarancji, więc rękojmia już nie działa.


    --
    pozdrawiam
    MD


  • 45. Data: 2016-08-18 19:26:15
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Aug 2016 19:14:27 +0200, bat napisał(a):
    > On 18.08.2016 15:06, Kris wrote:
    >> Tylko co tu z takimi zrobić- będą uparcie twierdzić ze uszkodzenie z winy
    użytkownika. Ja uważam inaczej ale jak to udowodnić?
    >
    > Napisałem wyżej. Rękojmia od sprzedawcy. Powód-urządzenie nie nadaje się
    > do użytkowania gdyż nie działa USB. I się nie rozpisywać. Inaczej z nimi
    > nie można.

    Ale przeciez bedzie tak samo.
    Sprzedawca odesle do serwisu, a ten stwierdzi uszkodzenie z winy
    uzytkownika.

    I tylko na dwie rzeczy mozna przy tym liczyc:
    -serwis nie sprawdzi historii urzadzenia i naprawi,
    -serwis odpowie, ze urzadzenie zalane, i z takim dwiema opiniami jest
    szansa cos ugrac w sadzie - bo bedzie dowod, ze wymyslaja cokolwiek,
    byle nie placic.

    No chyba ze nie minelo 6 miesiecy i sie oprzec na domniemaniu - moze i
    zlacze wylamane, ale to sprzedawca ma udowodnic, ze nie sprzedal z
    wylamanym. Mam nadzieje, ze to tak nie dziala :-)

    J.



  • 46. Data: 2016-08-18 19:53:24
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: bat <b...@m...com>

    On 18.08.2016 19:20, Mario wrote:

    >> Aaaa ty Ty od programatora piccolo :-) Pamiętam, że nie chcieliście
    >> długo przekompilować programu żeby działał pod windows 98. W końcu
    >> zrobiliście ale już miałem inny programator :/
    >>
    >
    > Może byłeś niemiły :) Mi przekompilowali Piccolo i Piccogal, aby
    > działały pod W XP.

    To może później tobie robili ale był okres, że przez rok ignorowali
    klientów, podłe to było. Po zmianie windowsa piccolo przestały chodzić.
    I nijak się nie dało uprosić. Już jestem starej daty ale z niesmakiem to
    sobie przypominam. Miałem wszystkie przejściówki jakie były w ofercie.
    W końcu dali nowszy soft ale to po, jak mniemam, wielu naleganiach innych.
    To był wyjątkowy przykład arogancji w stosunku do własnych klientów z
    lat 199x.


  • 47. Data: 2016-08-18 19:59:23
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: bat <b...@m...com>

    On 18.08.2016 19:26, J.F. wrote:

    > Ale przeciez bedzie tak samo.
    > Sprzedawca odesle do serwisu, a ten stwierdzi uszkodzenie z winy
    > uzytkownika.
    >
    > I tylko na dwie rzeczy mozna przy tym liczyc:
    > -serwis nie sprawdzi historii urzadzenia i naprawi,
    > -serwis odpowie, ze urzadzenie zalane, i z takim dwiema opiniami jest
    > szansa cos ugrac w sadzie - bo bedzie dowod, ze wymyslaja cokolwiek,
    > byle nie placic.
    >
    > No chyba ze nie minelo 6 miesiecy i sie oprzec na domniemaniu - moze i
    > zlacze wylamane, ale to sprzedawca ma udowodnic, ze nie sprzedal z
    > wylamanym. Mam nadzieje, ze to tak nie dziala :-)

    To typowa arogancja sprzedawców. Trzeba zawsze rezygnować z gwarancji i
    od razu odsyłać z pismem do tego co wziął pieniądze. Załączasz kopię
    dowodu zakupu i pismo o wyboru rękojmii. Jest pełno tego w necie. Zwykle
    sprzedawca na potyczkę sądową się nie zdecyduje. A sprzedawca po cichu
    sobie to z dystrybutorem załatwi.
    Inaczej sprzedawca umyje ręce, a gwarant daje gwarancję _DOBROWOLNIE_ i
    może nieuznać.


  • 48. Data: 2016-08-18 20:06:42
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>


    Użytkownik "bat" <b...@m...com> napisał w wiadomości
    news:np4ptk$18j0$1@gioia.aioe.org...
    >
    > Aaaa ty Ty od programatora piccolo :-) Pamiętam, że nie chcieliście
    > długo przekompilować programu żeby działał pod windows 98. W końcu
    > zrobiliście ale już miałem inny programator :/
    >
    Głowy nie dam, ale chyba nazywanie tego "przekompilowaniem" to lekkie
    przegięcie.
    Piccolo powstał w 1988r i oprogramowanie było pod DOS (kupiony specjalnie do
    tego celu Turbo C++ 1.0). Komunikacja na 57600 na zasadzie bezpośredniego
    grzebania w rejestrach UARTa. Windows do jakiegoś czasu pozwalał uruchamiać
    aplikacje DOS dając im między innymi dostęp do UARTów, aż kiedyś przestał. I
    myślę, że to o tę sytuację chodzi.
    Nie wykluczam, że przez pewien czas mogłem myśleć, że trzeba kupić nową
    wersję Turbo C++ (dopasowaną do Windows 98) i przekompilować.
    Potem się zorientowałem, że to nie tak i nie mam pojęcia jak się dobrać pod
    Windowsem do COMów. To jeszcze nie były czasy, że wystarczy zapytać wujka G
    i wszystko jasne.
    Teraz jakoś sobie radzę, ale nie powiem, aby wszystkie parametry funkcji
    CreateFile() były dla mnie jasne. W ogóle jak czytam opisy jakichkolwiek
    funkcji Windowsa to tak jakby to było szyfrem pisane. Na przykład funkcje do
    obsługi USB (dziesiątki jak nie setki) to nadal dla mnie czarna magia.
    P.G.


  • 49. Data: 2016-08-18 20:10:24
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Aug 2016 19:59:23 +0200, bat napisał(a):
    > On 18.08.2016 19:26, J.F. wrote:
    >> Ale przeciez bedzie tak samo.
    >> Sprzedawca odesle do serwisu, a ten stwierdzi uszkodzenie z winy
    >> uzytkownika.
    >> No chyba ze nie minelo 6 miesiecy i sie oprzec na domniemaniu - moze i
    >> zlacze wylamane, ale to sprzedawca ma udowodnic, ze nie sprzedal z
    >> wylamanym. Mam nadzieje, ze to tak nie dziala :-)
    >
    > To typowa arogancja sprzedawców. Trzeba zawsze rezygnować z gwarancji i
    > od razu odsyłać z pismem do tego co wziął pieniądze. Załączasz kopię
    > dowodu zakupu i pismo o wyboru rękojmii. Jest pełno tego w necie. Zwykle
    > sprzedawca na potyczkę sądową się nie zdecyduje. A sprzedawca po cichu
    > sobie to z dystrybutorem załatwi.

    Ale jestem pewny, ze sprzedawca to odesle wyzej.

    Trafi do serwisu, ten zlokalizuje usterke ... a co dalej to nie wiem,
    tylko IMO w razie sprawy w sadzie, to pozycje ma dobra.

    No, jest jeszcze szansa, ze sie w przepisowym czasie nie wyrobi.

    J.


  • 50. Data: 2016-08-18 20:11:55
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Aug 2016 19:21:03 +0200, Mario napisał(a):
    > W dniu 18.08.2016 o 19:14, bat pisze:
    >> Napisałem wyżej. Rękojmia od sprzedawcy. Powód-urządzenie nie nadaje się
    >> do użytkowania gdyż nie działa USB. I się nie rozpisywać. Inaczej z nimi
    >> nie można.
    >
    > Ale wcześniej korzystał pewnie z gwarancji, więc rękojmia już nie działa.

    O ile pamietam, to nie ma tak - nadal dziala.

    Ale moze sie naciac na czas powiadomienia sprzedawcy.

    J.

strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6 ... 16


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: