    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pytanie do serwisantów.
    Date: Sat, 20 Aug 2016 10:41:17 +0200
    <np3p8m$r4$1@news.chmurka.net> <np4ptk$18j0$1@gioia.aioe.org>
    <np4tfg$e1f$1@news.chmurka.net>
    <d...@g...com>
    <np7f9h$d8j$1@news.chmurka.net> <np7hho$1ctm$1@gioia.aioe.org>
    <np7iop$ehm$1@news.chmurka.net> <np7jbi$1fs9$1@gioia.aioe.org>
    <np7kgq$f5u$1@news.chmurka.net> <np7kv6$1imi$1@gioia.aioe.org>
    <np7l6s$fd9$1@news.chmurka.net> <np7ll4$66a$1@node1.news.atman.pl>
    <np90rm$vag$1@news.chmurka.net>

    On 2016-08-20 09:28, Piotr Gałka wrote:
    > Nie za bardzo mam czas na zmiany. O ile wiem to Protel 3 nie pójdzie mi
    > pod 7-ką.

    Ale pod 7-ka pojdzie Ci VirtualBox i możesz sobie tam puszczać wsio
    wliczając w to XP i FreeDOSa. Na tym polega istota zmiany: zmieniasz,
    ale zawsze masz możliwość pracy po staremu. Nic nie tracisz a zyskujesz.

    Problemem starych komputerów jest właśnie to że "nie ma jak sprawdzić
    czy działa na 10". Mając 10 możesz sprawdzić jak działa wszedzie od DOSa
    1.0.

    Nie widze kompletnie sensu utrzymywania starego złomu. W wielu
    współczesnych komputerach znajdziesz jeszcze ukochane przez elektroników
    LPT i COM w postaci złacza na plycie (tylko śledzia dodać). Raczej
    więcej nie jest potrzebne elektronikowi. Pomijam rownież że od 10 lat
    wszystkie programatory sa na usb :D

    PS. 7 da się chyba jeszcze za free przerobić na 10 dzięki pewnemu
    trikowi :D.