    From: Jan45 <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pytanie: czułość aparatów i zasięg operatora
    Date: Wed, 08 Aug 2012 12:34:17 +0200

    W dniu 2012-08-08 11:41, elmer radi radisson pisze:
    (...)

    > Jak dany operator moze miec "zawsze najlepszy zasieg", skoro znajdujac
    > sie w roznych miejscach, mozesz byc blizej stacji bazowej raz jednego,
    > a raz innego operatora?
    >
    > To wszystko przeciez reguluje fizyka, a nie czarna magia.

    Ależ tak, jasne. Ale piszemy tu przecież językiem potocznym,
    więc dla żądnych pełnego i ścisłego wyjaśnienia muszę
    przetłumaczyć to na język precyzyjny.

    A wyszło mi to tłumaczenie tak:
    Czy Era ma stacje rozmieszczone najkorzystniej?
    Czyli: Czy ma najlepsze pokrycie terenu (Polski lub jakiegoś
    podobszaru) w porównaniu do stacji innych operatorów?

    Ale odpowiedź już mam, więc piszę tylko dla porządku, dla
    nietolerujacych czarnej magii, nawet domniemanej.

    Jan