  • Data: 2013-04-28 14:14:09
    Temat: Re: Pytanie .....
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 28 Apr 2013 12:06:15 +0200, Cavallino napisał(a):
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał
    > Mniejsza jakoś też nie zarabiała w takich ilościach, a przynajmniej nie
    > utworzyła sobie z tego głównego źródła utrzymania.

    Ja tam nie wiem, ale jak sie dorobi 50zl/h to calkiem niezla pensja
    wychodzi. Zupelnie nieporownywalna z oficjalna.
    No moze w warunkach inflacji i bez punktow kierowca bedzie wolal
    mandat zaplacic, bo to jakies grosze :-)

    > Chociaż piosenka "Chłopcy Radarowcy" lat ma wiele, a na aktualności nie
    > straciła.

    Boja sie. Pensje wzrosly, premie za lapownikow przyszly, CBA do
    wczoraj dzialalo .. no i FR przybylo.
    Ogolnie mam wrazenie ze drogowka jakby stracila motywacje do pracy -
    stoja rzadko, nie chowaja sie, suszarki czesto podnosic im sie nie
    chce :-)

    J.