  • Data: 2013-04-28 14:56:29
    Temat: Re: Pytanie - o nielegalne suszarki - na śniadanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 28 Apr 2013 13:32:14 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Tylko, że Polska zaczynała całą zmianę a reszta uczyła się na naszych
    > błędach. Dopóki u nas się nie udało - cała reszta demoludów siedziała
    > cicho i robiła notatki. To my testowaliśmy, na co pozwoli ZSRR. I -

    No nie calkiem - Niemcy mur obalili listopadzie 1989.
    Ile to miesiecy po naszych pierwszych czesciowo wolnych wyborach ?

    DDR co prawda istnialo dalej jeszcze rok, ale wolne wybory mieli juz w
    marcu 1990.
    I mysle ze tam caly RFN byl mocno teczkami zainteresowany, przy czym
    donosiciele ich nic nie obchodzili, ale szpiedzy u siebie.

    Czesi tez w listopadzie zaczeli na ostro.

    > niestety - dało to wystarczający czas na to, żeby uczynić lustrację
    > farsą.

    Ja tam z tej lustracji nic nie moglem zrozumiec. Chcieli zlustrowac ?
    To trzeba bylo udostepnic to wszystko. I niech sie donosiciele
    wstydza, o ile mieli czego.
    Ale oni chyba chcieli miec teczki na innych.

    > Znaczy uznajesz prawo linczu?

    Jak zasluzyl ... rewolucja wymaga ofiar.

    J.