  • 11. Data: 2011-09-19 07:38:28
    Temat: Re: Pytania o XZ-1
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Ech, dzielisz włos na 4. :P

    WAIDODAYO!

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/
    Nie muszisz głosować na PO/PiS/SLD/PSL, poniżej znajdziesz link, gdzie
    będziesz miał większy wybór
    http://www.wykop.pl/ramka/803907/zaglosuj-na-partie-
    spoza-sejmu-wykopowicze-pytaja-ale-na-jaka/
    WWW.GLOSUJINACZEJ.PL

  • 12. Data: 2011-09-19 08:25:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Sep 2011, "Paweł W." wrote:

    > Ech, dzielisz włos na 4. :P

    Owszem, ale to reakcja na generalizowanie :)

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2011-09-20 15:32:33
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-18 20:47, Janko Muzykant pisze:

    > Przede wszystkim nie ma ''najlepszego aparatu'' :)

    > Potrzeba nowego acra, ale nie wiem, czy współpracuje z CS4. W razie
    > czego trzeba przekształcić orf w dng darmowym konwerterem od adobiego.
    >
    > A przy okazji - 32 zdjęcia na górze z XZ1:
    > http://as.elte-s.com/patrz/duze/duze.htm
    > To nowy serwer, na który się przenoszę, chętnie się dowiem jak z
    > transferem.

    Stały transfer z Twojej strony u mnie wynosi 2,5MB/s (nie Mb!), ale to
    już ograniczenie mojego łącza.

    Co do strony:
    na laptopie mam rozdzielczość 1280x800 i nie widzę całej strony bez F11.
    Rodzaj przeglądarki nie ma znaczenia.
    Problem jest z dostępem do suwaka po prawej stronie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 14. Data: 2011-09-20 16:31:04
    Od: "Mirek" <m...@p...onet.pl>

    > A przy okazji - 32 zdjęcia na górze z XZ1:

    > http://as.elte-s.com/patrz/duze/duze.htm

    Nie da się tak podkolorować jak pozostałe... czy nie chciałeś?

    Jak spisuje się w tym aparacie czas B (bo podobno jest)?
    Tzn jak to trzymać nie ruszając ;) - najlepszy byłby pilot albo wężyk - jest?

  • 15. Data: 2011-09-20 19:35:37
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-09-20 17:32, Adam pisze:
    > Co do strony:
    > na laptopie mam rozdzielczość 1280x800 i nie widzę całej strony bez F11.
    > Rodzaj przeglądarki nie ma znaczenia.
    > Problem jest z dostępem do suwaka po prawej stronie.

    Hmm... jest 1254px, co daje zapas na suwak. Testowałem na pięciu
    najważniejszych przeglądarkach pod xp i 7. Oczywiście f11 konieczne przy
    wysokości poniżej 900.
    Można było oczywiście zrobić mniejsze i korzystać ze skryptów
    skalujących zdjęcia, ale one kiepsko skalują, a poza tym jakoś tak
    chciałem mieć statycznie.

    --
    pozdrawia Adam
    /chciałbym postawić sobie pomnik - gdzie się coś takiego załatwia?/

  • 16. Data: 2011-09-20 19:40:56
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-09-20 18:31, Mirek pisze:
    > Nie da się tak podkolorować jak pozostałe... czy nie chciałeś?

    Da się, ale założyłem, że to się będzie raczej ściągać i dopiero tak
    oglądać, gdyż rozdzielczość ta jest praktycznie zawsze skalowana, co
    wciąż jest robione marnie.

    > Jak spisuje się w tym aparacie czas B (bo podobno jest)?
    > Tzn jak to trzymać nie ruszając ;) - najlepszy byłby pilot albo wężyk - jest?

    He... nawet nie wiedziałem, że jest B. Sprawdziłem, tylko z palca (tzn.
    nie ma samowyzwalacza wtedy ani trybu T). Pilot chyba nie istnieje.

    --
    pozdrawia Adam
    /''m'' jak megalomania/