    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Pytania o XZ-1
    Date: Tue, 20 Sep 2011 17:32:33 +0200

    W dniu 2011-09-18 20:47, Janko Muzykant pisze:

    > Przede wszystkim nie ma ''najlepszego aparatu'' :)

    > Potrzeba nowego acra, ale nie wiem, czy współpracuje z CS4. W razie
    > czego trzeba przekształcić orf w dng darmowym konwerterem od adobiego.
    >
    > A przy okazji - 32 zdjęcia na górze z XZ1:
    > http://as.elte-s.com/patrz/duze/duze.htm
    > To nowy serwer, na który się przenoszę, chętnie się dowiem jak z
    > transferem.

    Stały transfer z Twojej strony u mnie wynosi 2,5MB/s (nie Mb!), ale to
    już ograniczenie mojego łącza.

    Co do strony:
    na laptopie mam rozdzielczość 1280x800 i nie widzę całej strony bez F11.
    Rodzaj przeglądarki nie ma znaczenia.
    Problem jest z dostępem do suwaka po prawej stronie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.