    From: "Bugatti" <s...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pytania o Forda.
    Date: Fri, 28 May 2010 00:24:42 +0200

    Użytkownik "Przemysław Czaja" napisał w wiadomości:

    > Użytkownik "Bugatti"

    > Croma i Vectra C w wersji kombi to to samo auto - znaczy płyta podłogowa,
    > zawieszenie, cześć silników - nie pamiętam już które powstało z którego.
    > Sedany i HB w Vectrach mają mniejszy rozstaw osi.

    Co z tego że ta sama płyta (bądź prawie taka sama) gdy Croma ma zdecydowanie
    więcej miejsca niż
    VC. Popatrz chociażby na nowego Superba II, który jest na płycie PQ35 na
    której to jest także m.in Audi A3. I co ? ;-) Jaka wielka róźnica wnętrza na
    korzyść Superba.

    Ponadto: Vectra C kombii ma bagaźnik 530 l. Zaś Croma II ma 500 l. Więc
    wygląda na to że we Fiacie cofneli tylne mocowanie kanapy i stąd jest w nim
    więcej miejsca na nogi ;-)

    Więc panowie i panie...wiem czym jechałem/siedziałem i nie wmawiajcie mi
    czegoś co jest nieprawdą...bo pewnie sami w tych autkach nie siedziliście
    tylko rzucacie płytami podł. przeczytanymi z neta ;-p

    Pozdr.

    --
    Bugatti