  • 1. Data: 2011-05-14 21:22:55
    Temat: Putin nie może odpalić Łady?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    http://www.realclearpolitics.com/video/2011/05/13/pu
    tin_test_drives_europes_cheapest_car_takes_5_attempt
    s_to_start.html
    To jest piękne~! Widać dostajesz to, za co zapłaciłeś... :-)

  • 2. Data: 2011-05-14 21:33:11
    Temat: Re: Putin nie może odpalić Łady?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-05-14 21:22, Pszemol pisze:
    > http://www.realclearpolitics.com/video/2011/05/13/pu
    tin_test_drives_europes_cheapest_car_takes_5_attempt
    s_to_start.html

    > To jest piękne~! Widać dostajesz to, za co zapłaciłeś... :-)

    Podobno przyzwyczajony do jakiejś swojej prywatnej Łady, cisnął gaz do
    dechy podczas kręcenia rozrusznikiem i dlatego nie mógł odpalić.
    Swoją drogą to niezłym złomem musi jeździć ;)

  • 3. Data: 2011-05-15 00:00:19
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > dechy podczas kręcenia rozrusznikiem i dlatego nie mógł odpalić.
    > Swoją drogą to niezłym złomem musi jeździć ;)

    ssania nie wyciągnął. ;-)

  • 4. Data: 2011-05-15 00:03:06
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Podobno przyzwyczajony do jakiejś swojej prywatnej Łady, cisnął gaz do
    > dechy podczas kręcenia rozrusznikiem i dlatego nie mógł odpalić.
    > Swoją drogą to niezłym złomem musi jeździć ;)

    A co za różnica czy cisnął czy nie? Pytam serio, bo ja nie widzę różnicy
    w samochodach z wtryskiem czy odpalisz z pedałem w podłodze czy nie - po
    uruchomieniu po prostu poszybuje w górę.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2011-05-15 00:50:31
    Od: Maciek <k...@g...pl>

    > A co za różnica czy cisnął czy nie? Pytam serio, bo ja nie widzę różnicy
    > w samochodach z wtryskiem czy odpalisz z pedałem w podłodze czy nie - po
    > uruchomieniu po prostu poszybuje w górę.

    A no taka, że chyba za mało powietrza może lecieć w stosunku do paliwa,
    które podadzą wtryski przy otwartej przepustnicy (tak na logikę biorąc)

  • 6. Data: 2011-05-15 01:06:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciek" <k...@g...pl> wrote in message

    > A no taka, że chyba za mało powietrza może lecieć w stosunku do paliwa,
    > które podadzą wtryski przy otwartej przepustnicy (tak na logikę biorąc)

    A nie *za dużo* powietrza?? Tak czy inaczej - dziwne :-)

  • 7. Data: 2011-05-15 09:37:32
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-14 21:33, Tomasz Pyra pisze:
    (ciach)
    > Swoją drogą to niezłym złomem musi jeździć ;)

    Wszystko dla PR. Kiedyś o ile dobrze pamiętam to
    A. Lepper (ale może jakiś inny populista)
    zawsze na spotkania przedwyborcze przyjeżdżał
    Polonezem. Oczywiście wsiadał w niego 10 km
    przed miejscowością do której jechał a po wyjeździe
    przesiadał się z powrotem do jakiegoś BMW albo
    innego auta klasy premium.

    Co do putin'a to pewnie osoba odpowiedzialna za
    "niezapalenie" łady już nie żyje :( a jeśli
    żyje to ma coś połamane albo przestrzelone

  • 8. Data: 2011-05-15 11:04:43
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 15 May 2011 09:37:32 +0200, megrims napisał(a):

    > Co do putin'a

    Miejcie litość nad tymi "apostrof'ami".

    AK

  • 9. Data: 2011-05-15 11:31:15
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    To byl Pawlak, ten od ipodow ;)

  • 10. Data: 2011-05-24 14:26:50
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    megrims wrote:
    > W dniu 2011-05-14 21:33, Tomasz Pyra pisze:
    > (ciach)
    >
    > Wszystko dla PR.

    To swoją drogą. Co prawda to co ma i dla PR jest nieźle podtunowane i z
    fabrycznym samochodem to ma wspólny chyba kształt karoserii :)

    > Co do putin'a to pewnie osoba odpowiedzialna za
    > "niezapalenie" łady już nie żyje :( a jeśli
    > żyje to ma coś połamane albo przestrzelone

    Eeee tam...

    pzdr
    \SK