    From: "Bartek" <N...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Punto JTD
    Date: Wed, 28 Nov 2012 09:19:53 +0100

    Użytkownik "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:50b4ac6c$0$1311$65785112@news.neostrada.pl...
    > Co sądzicie o silnikach JTD w fiatach? Mam na oku punto z 1,9 JTD -
    > awaryjne toto jest? Cena może nie rewelacyjna, ale przebieg i stan ogólny
    > b. obiecująco się zapowiadają - auto od sąsiada. Nie wiem tylko jak z
    > awaryjnością, co sie najczęściej psuje w tych autach itd. Pomożecie?

    jaki rok punto, i tak dalej?

    ogólnie: bardzo dobre jednostki - 1.9 i 2.4. koszty utrzymania 1.9 nie są
    wielkie, nawet gdy by trzeba było wymienć coś za jakiś czas - napinacz paska
    osprzetu itp tid.

    Nie wiem jaki rok auta ale punto ma dość dobrze rozgryzione wszelakie wady,
    więc wyszukaj sobie na forum punto, tam wszystko znajdziesz.
    wiem, bo sam szukałem informacji o punto I - gdy szukalem auta dla matki.
    kupilem punto i w budzie lanci Y.
    coprawda nie diesla, a 1.2, ale ...

    --
    Pozdrawiam, Bartek