  • 1. Data: 2011-01-26 11:47:43
    Temat: Pug 307 - problem z rozrusznikiem
    Od: Kuba <...@...pl>

    Witam,
    ostatnio problem pojawia się coraz częściej. Pug 307 1,6 benzyna 2002
    rok. Rozrusznik normalnie działa jak talala, ale czasem ma 'zawiechę'.
    Wkładam kluczyk, przekręcam - tylko cyknie i nie kręcie. Akumulator
    sprawny. Problem pojawiał się sporadycznie a teraz nasilił się bardziej.
    Nie mogłem tez jak zwykle na pych odpalić bo było za ślisko. Rano
    wstaje, wsiadam - działa....
    Co może być nie tak z tym rozrusznikiem?

    Pozdrawiam,
    Kuba

  • 2. Data: 2011-01-26 12:37:54
    Temat: Re: Pug 307 - problem z rozrusznikiem
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/01/2011 10:47, Kuba wrote:
> [...]
    > Nie mogłem tez jak zwykle na pych odpalić bo było za ślisko. Rano
    > wstaje, wsiadam - działa....
    > Co może być nie tak z tym rozrusznikiem?

    U mnie przy identycznych objawach pomoglo przeczyszczenie.

    Kamil

  • 3. Data: 2011-01-26 12:42:42
    Od: Kuba <...@...pl>

    W dniu 2011-01-26 12:37, kamil pisze:

    > U mnie przy identycznych objawach pomoglo przeczyszczenie.

    rozebrać -> wyczyścić -> złożyć ?
    i ile czasu po tym zabiegu już nie ma problemów?

  • 4. Data: 2011-01-26 12:48:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 26 Jan 2011 11:47:43 +0100, Kuba napisał(a):

    > Co może być nie tak z tym rozrusznikiem?

    Zanim zaczniesz walczyć z rozrusznikiem, weź klucz, drobny papier ścierny,
    wazelinę techniczną i małą latarkę.
    Zdejm klemy, oświetlając latarką DOKŁADNIE sprawdź czy nie mają pęknięć,
    papierem ściernym delikatnie odczyść zaciski akumulatora i wnętrze klemy,
    szmatką odczyść wszelkie pozostałości po papierze ściernym, nasmaruj cienko
    wazeliną i dokładnie zaciśnij klemy.
    Jak problem będzie wciąż występował - dopiero walcz z rozrusznikiem

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2011-01-26 12:49:08
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > rozebrać -> wyczyścić -> złożyć ?
    > i ile czasu po tym zabiegu już nie ma problemów?

    Jak pojedziesz do magików od alternatorów/rozruszników to wyjmą grata,
    wyczyszczą, zmienią szczotki i co tam jeszcze bedzie potrzebne, założą i
    przy okazji poprawią wszelkie styki od prądu. W zasadzie po takiej operacji
    (oczywiście jeśli przeprowadzona uczciwie i sprawnie) to masz rozrusznik jak
    "nówka sztuka". A całość zamknie się pewnie nie za specjalnie wygórowaną
    kwotą.

  • 6. Data: 2011-01-26 12:50:11
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/01/2011 11:42, Kuba wrote:

    > rozebrać -> wyczyścić -> złożyć ?
    > i ile czasu po tym zabiegu już nie ma problemów?

    Mnie pewnie polowe weekendu i kilka piw, wiec oddalem po pracy
    mechanikowi i na rano bylo gotowe.

    Kamil

  • 7. Data: 2011-01-26 14:13:08
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > działa....
    > Co może być nie tak z tym rozrusznikiem?

    Ja tak miałem w Peugeocie 106, bo kable wchodzące do rozrusznika były luźne.
    Czasem stykały, czasem nie.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 8. Data: 2011-01-26 14:34:36
    Od: "Marek Kowalczyk (chess_m)" <c...@g...pl>

    On 26 Sty, 12:48, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

> [...]
    > wazeliną i dokładnie zaciśnij klemy.
    > Jak problem będzie wciąż występował - dopiero walcz z rozrusznikiem

    U mnie procedura jak wyżej pomogła
    Pacjent podobny tylko rocznik 2001
    --
    Pozdrawiam,