  • 81. Data: 2015-10-28 01:01:13
    Temat: Re: Pszemol, sam nie wiem co jest lepsze
    Od: atm <...@v...pl>

    > No ale to JEST pamięć dostępna dla użytkownika.
    > Użytkownik w tej pamięci trzyma system operacyjny swojego iPhone.

    Ile musiaby Twoj system operacyjny zajac pamieci, zebys poczul ze cos
    Cie uwiera ponizej plecow? 50%, 80%, 90% pamieci 16GB?

    > Na pozory nachalności jest dobra rada: nie czytaj.

    > To że iPhone jest lepszy od innych smartfonów nie znaczy że nie ma wad.
    > Nic na świecie nie jest idealne i bez wad. Dotyczy to również iPhone.
    > Nie popadaj w myślenie zerojedynkowe, czarno-białe...

    W pewnym senise mozna Ci pozazdroscic takiego stanu umyslu.
    Dyskusja nie ma sensu.

  • 82. Data: 2015-10-28 01:31:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Ile musiaby Twoj system operacyjny zajac pamieci, zebys poczul ze
    > cos Cie uwiera ponizej plecow? 50%, 80%, 90% pamieci 16GB?

    Myślisz trochę na opak.
    Dobre telefony sprzedawane są właśnie z minimum 8-16Gb
    BO producent wie że system zajmie te 3-4Gb i nie ma sensu
    sprzedawać czsegoś co ma mniej pamięci.
    Świadomy użytkownik zrobi rozpoznanie wokół produktu
    który kupuje, zamiast wydawać pieniądze bezmyślnie i na
    próbę... Zwłaszcza jeśli cena smartfona jest większa od ceny
    bułki która jak smakować nie będzie to się wyrzuci ją do kosza.

    > W pewnym senise mozna Ci pozazdroscic takiego stanu umyslu.
    > Dyskusja nie ma sensu.

    Zamiast zazdrościć zacznij widzieć odcienie kolorów na świecie.
    To nie takie trudne! Postaraj się trochę a też je zobaczysz...

  • 83. Data: 2015-10-28 08:41:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 27 Oct 2015 18:44:36 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Instalujesz aplikację pod jednego, konkretnego smartfona.
    > Dobrze, że w pakiecie instalacyjnym są ikony i bitmapy
    > na różne wspierane rozdzielczości, i iOS też wspiera różne
    > urządzenia z różną rozdzielczością, ale kto zmienia
    > w smartfonie rozdzielczość ekranu??

    Np. producent przy aktualuzacji. Kiedyś z tabletami gocleaver była
    taka sytuacja, że pierwsza produkcyjna wersja softu miała zaniżoną
    rozdzielczość niż maksymalne możliwości sprzętu. Po jakimś czasie
    wyszła aktualizacja poprawiająca (przełączająca) system na wyższą
    możliwą rozdzielczość. I co - po takiej aktualizacji user miałby
    instalować wszystko co miał od nowa, bo przy pierwotnej instalacji z
    pakietu zostały "wybrane" tylko pliki dotyczące bieżącej
    rozdzielczości? Ależ nie, dzięki temu że pakiet jest kompletny nic
    nie musiał reinstalować.

    --
    Marek

  • 84. Data: 2015-10-28 08:44:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 27 Oct 2015 18:42:49 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Nie wiem co ten wulgarny komentarz ma do mojej
    > krytyki zarządzania pamięci przez Galaxy S2?

    O jaki niedomyślny.
    Chodzi o to byś nie wierzył we wszystko co wpisywane jest w sieci na
    temat sgs2.

    --
    Marek

  • 85. Data: 2015-10-28 08:55:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Oct 2015 19:31:05 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Myślisz trochę na opak.
    > Dobre telefony sprzedawane są właśnie z minimum 8-16Gb
    > BO producent wie że system zajmie te 3-4Gb i nie ma sensu
    > sprzedawać czsegoś co ma mniej pamięci.

    Ciagle sa w sprzedazy takie z 4GB, z ktorych zostaje ok 2GB - widac sa
    klienci, ktorym to wystarcza.

    Sam przeciez pisales, ze jest czas streamingu, a teraz chmur - po co
    ci wiecej ? Aplikacja bankowa i starczy, bo reszta w tejzajetej
    pamieci :-)

    J.

  • 86. Data: 2015-10-28 09:14:25
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-10-28 01:31, Pszemol wrote:
> [...]
    > próbę... Zwłaszcza jeśli cena smartfona jest większa od ceny
    > bułki która jak smakować nie będzie to się wyrzuci ją do kosza.

    I to jest Twoja lepsza, bardziej sensowna propozycja dla przyszlego
    nabywcy niz po prostu podanie ilosci NETTO dostepnej pamieci?
    Zrobienie rozeznania w sieci ile to tym razem producent postanowil sobie
    zarezerwowac pamieci na system! Moze 30% a moze tym razem da taki
    lepszy, bardziej wypasiony system i zniknie 50%.
    Jak zatem okreslic osoby, ktore zamawiaja iPhone'a w przedsprzedazy?
    Odkrywcy? Badacze nieznanych przestrzeni? Nieustraszeni?
    Wspominasz, ze producent wie ile zajmuje system. To niech po prostu
    poda. W latach '60 wyladowano na Ksiezycu, czy w 21w nie mozna podac
    dokladnej ilosci pamieci fundujac przyszlemu nabywcy rebusy?

    Dla mnie ta sytuacja nie jest odkryciem miesiaca. Wiem o tym juz od
    dawna co nie znaczy, ze mi sie to podoba bądź to akceptuje.

    Hehe, lepszy powiadasz. To jest wlasnie stan umyslu lub celowe
    wprowadzanie w błąd.

    > Zamiast zazdrościć zacznij widzieć odcienie kolorów na świecie.
    > To nie takie trudne! Postaraj się trochę a też je zobaczysz...

    To rowniez wiem od dawna. Jak ta rada ma sie zatem do propozycji zakupu
    iPhone'a danej komus kto ma problem z rozladowujacym sie telefonem
    podpietym do sieci podczas ogladania YT? "Kup iPhonea za 10x tyle a
    bedziesz mogl ogladac YT dopoki prądu w gniazdku nie zabraknie; poznasz
    tez nowych przyjaciol szukajac rozwiazania problemow, ktorych do tej
    pory nie miales."

  • 87. Data: 2015-10-28 11:39:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 28 Oct 2015 09:14:25 +0100, atm napisał(a):

> [...]
    > Jak zatem okreslic osoby, ktore zamawiaja iPhone'a w przedsprzedazy?
    > Odkrywcy? Badacze nieznanych przestrzeni? Nieustraszeni?

    Fanboye ? Ale malo to takich - nowe Windows, nowy telewizor, nowy
    model samochodu ... czesto chwalipieta po prostu :-)

    Microsoft juz klientow wychowal - wiedza, ze co druga wersje trzeba
    przeczekac :-)

    > Wspominasz, ze producent wie ile zajmuje system. To niech po prostu
    > poda. W latach '60 wyladowano na Ksiezycu, czy w 21w nie mozna podac
    > dokladnej ilosci pamieci fundujac przyszlemu nabywcy rebusy?

    Od tego czasu mamy upgrade oprogramowania. Poza tym to rozbudowany
    komputer - roznych roboczych plikow moze byc wiecej.
    Samsungi trzymaja np 500MB rezerwy nie bardzo wiadomo na co ... ale
    nie chcialbys przeciez, zeby sms przestaly przychodzic, bo dysk sie
    zapchal..

    J.

  • 88. Data: 2015-10-28 11:55:19
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > Samsungi trzymaja np 500MB rezerwy nie bardzo wiadomo na co ... ale
    > nie chcialbys przeciez, zeby sms przestaly przychodzic, bo dysk sie

    Chcialbym tylko jedna rzecz. Realna ilosc netto pamieci po pierwszym
    uruchomieniu telefonu. Sam widzisz, ze rozrzut jest duzy:
    http://www.phonearena.com/news/Comparison-shows-how-
    much-internal-storage-you-actually-get-with-popular-
    smartphones_id51856
    Nie dosc, ze do swojego uzytku dostajesz tylko czesc pamieci, ktora jest
    w telefonie to dodatkowo nie jestes w stanie dowiedziec jaka jej
    wielkoscia bedziesz dysponowal.
    Kupilbys taka wycieczke zagraniczna za niemale pieniadze? Pszemol radzi,
    zeby zapytac tych ktorzy juz tam byli...

  • 89. Data: 2015-10-28 16:15:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 28 Oct 2015 11:55:19 +0100, atm napisał(a):

> [...]
    > http://www.phonearena.com/news/Comparison-shows-how-
    much-internal-storage-you-actually-get-with-popular-

    Taa - to masz co chesz. Widzisz te 9.4GB wolnego (z 16), ale jak
    zajmiesz 8.9GB, to sie okazuje ze brak pamieci :-)
    510 MB wolne, a pamieci brak :-)

> [...]
    > Kupilbys taka wycieczke zagraniczna za niemale pieniadze? Pszemol radzi,
    > zeby zapytac tych ktorzy juz tam byli...

    Bywali w wycieczkach twierdza, ze to normalka. Piekny hotel z widokiem
    na smietnik, blisko plazy ... 3 km to przeciez niedaleko itp.
    Czytac umowe, fotografowac, domagac sie zwrotu po powrocie :-)

    J.

  • 90. Data: 2015-10-28 23:41:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

> [...]
    > z pakietu zostały "wybrane" tylko pliki dotyczące bieżącej rozdzielczości?
    > Ależ nie, dzięki temu że pakiet jest kompletny nic nie musiał

    Argumentacja rzeczywiście fantastyczna... :-)

    A pomijając niedopracowane buble, masz jakiś przykład ze świata
    przemyślanych produktów, które od razu wypuszcza się w docelowej
    rozdzielczości? :-)) Po co taki użytkownik ma trzymać na swoim
    telefonie bagaż 90% nieużywanych plików zajmujących niepotrzebnie
    miejsce?