  • 91. Data: 2015-10-28 23:44:07
    Temat: Re: Pszemol, sam nie wiem co jest lepsze
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:1re5w1ntsj27k$.ntxok1geuh5g.dlg@40tude.net...

    > Ciagle sa w sprzedazy takie z 4GB, z ktorych zostaje ok 2GB
    > - widac sa klienci, ktorym to wystarcza.

    Fantastyczny przykład. Posłuchaj ten sam argument w innej wersji:
    Ciągle są w sprzedaży oszczędzacze prądu z gniazdka zawierające
    w sobie kondensator 4.7uF - widać są klienci, którym to wystarcza :-)

    > Sam przeciez pisales, ze jest czas streamingu, a teraz chmur - po co
    > ci wiecej ? Aplikacja bankowa i starczy, bo reszta w tejzajetej
    > pamieci :-)

    Argument o chmurze mógłby uzasadniać brak potrzeby
    tej partycji która się w świecie Androidów nazywa USB Storage.
    Oraz uzasadniać brak potrzeby gniazdka na kartę SDcard.
    Ale pamięć główna, ta w której trzyma się aplikacje, musi
    być duża, inaczej telefon jest tylko na pokaz.

  • 92. Data: 2015-10-28 23:49:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > I to jest Twoja lepsza, bardziej sensowna propozycja dla przyszlego
    > nabywcy niz po prostu podanie ilosci NETTO dostepnej pamieci?

    No a wtedy po upgradzie systemu chcesz pudełka nowe drukować?

    > Zrobienie rozeznania w sieci ile to tym razem producent postanowil sobie
    > zarezerwowac pamieci na system! Moze 30% a moze tym razem da taki lepszy,
    > bardziej wypasiony system i zniknie 50%.

    Rozeznanie polega na tym, aby wiedzieć że 16G jest rozmiarem
    całej pamięci a nie pamięci wolnej. I zrozumieniem że ilość wolnej
    pamięci będzie zmienna i zależeć od wielu rzeczy, dlatego skrajnie
    niepraktyczne jest informowanie użytkownika o tym ile jest wolnej.

    > Jak zatem okreslic osoby, ktore zamawiaja iPhone'a w przedsprzedazy?
    > Odkrywcy? Badacze nieznanych przestrzeni? Nieustraszeni?

    Fani.

    > Wspominasz, ze producent wie ile zajmuje system. To niech po prostu poda.
    > W latach '60 wyladowano na Ksiezycu, czy w 21w nie mozna podac dokladnej
    > ilosci pamieci fundujac przyszlemu nabywcy rebusy?

    Tłumaczę Ci, że to jest niepraktyczne.

    > Dla mnie ta sytuacja nie jest odkryciem miesiaca. Wiem o tym juz od dawna
    > co nie znaczy, ze mi sie to podoba bądź to akceptuje.

    Wolno Ci.

    > Hehe, lepszy powiadasz. To jest wlasnie stan umyslu lub celowe
    > wprowadzanie w błąd.

    Już ten akapit skomentowałeś... :-)

    > To rowniez wiem od dawna. Jak ta rada ma sie zatem do propozycji zakupu
    > iPhone'a danej komus kto ma problem z rozladowujacym sie telefonem
    > podpietym do sieci podczas ogladania YT? "Kup iPhonea za 10x tyle a
    > bedziesz mogl ogladac YT dopoki prądu w gniazdku nie zabraknie; poznasz
    > tez nowych przyjaciol szukajac rozwiazania problemow, ktorych do tej pory
    > nie miales."

    Nie rozumiem o czym tu teraz płaczesz...

  • 93. Data: 2015-10-28 23:51:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    > Chcialbym tylko jedna rzecz. Realna ilosc netto pamieci po pierwszym
    > uruchomieniu telefonu. Sam widzisz, ze rozrzut jest duzy:
    > http://www.phonearena.com/news/Comparison-shows-how-
    much-internal-storage-you-actually-get-with-popular-
    smartphones_id51856
    > Nie dosc, ze do swojego uzytku dostajesz tylko czesc pamieci, ktora jest w
    > telefonie to dodatkowo nie jestes w stanie dowiedziec jaka jej wielkoscia
    > bedziesz dysponowal.

    Histeryzujesz, naprawdę.

    > Kupilbys taka wycieczke zagraniczna za niemale pieniadze? Pszemol radzi,
    > zeby zapytac tych ktorzy juz tam byli...

    Są tacy co lubią jeździć w nieznane i oczekują przygody...
    Są też tacy co studiują globus, patrzą na oferty hoteli, restauracji
    i kupują tylko wtedy gdy im lokalizacja wakacji odpowiada.

  • 94. Data: 2015-10-28 23:54:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 28 Oct 2015 17:41:25 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Argumentacja rzeczywiście fantastyczna... :-)

    Owszem, jak widzisz nie wpadłeś sam do czego to się może przydać.
    Typowa ograniczona wyobražnia kupertyna.
    Domyślam się, że również wyświetlanie aplikacji na, zdalnym display"u
    gdzie jest inna rozdzielczość niż na macierzystym też jest poza twoim
    pojmowaniem.

    > A pomijając niedopracowane buble, masz jakiś przykład ze świata
    > przemyślanych produktów, które od razu wypuszcza się w docelowej
    > rozdzielczości? :-)) Po co taki użytkownik ma trzymać na swoim
    > telefonie bagaż 90% nieużywanych plików zajmujących niepotrzebnie
    > miejsce?

    Bo storage jest tani i w większości przypadków nie wykorzystywany w
    całości? Nie ma przymusu instalować aplikacji, która trzyma
    pierdyliad niepotrzebnych plików.

    --
    Marek

  • 95. Data: 2015-10-29 05:26:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

> [...]
    > Domyślam się, że również wyświetlanie aplikacji na, zdalnym display"u
    > gdzie jest inna rozdzielczość niż na macierzystym też jest poza twoim

    Widzisz - ja właśnie wymyśliłem tą możliwość, ale czekałem
    aż Ty ją podasz jako powód pakowania takich obrazków...
    Nie - Ty wymyśliłeś jakiś drastycznie głupi przykład z wypuszczeniem
    niedorobionego wyrobu na rynek :-)

    Istnie Androidowe myślenie :-)

    Ten Twój "kupertyn" pewnie wymyśliłby że apka ma podstawowy
    zestaw ikon a jak potrzebuje jakieś inne z innego powodu to
    moze sobie zawsze dociągnąć je dodatkowo gdzieś z serwera.
    Za zgodą/pozwoleniem użytkownika, oczywiście.

    > Bo storage jest tani i w większości przypadków nie wykorzystywany
    > w całości? Nie ma przymusu instalować aplikacji, która trzyma pierdyliad
    > niepotrzebnych plików.

    Storage jest tani? :-)) A toś teraz walnął... Rozmawiamy właśnie o tym
    jak cennym zasobem jest ilość wolnej pamięci w telefonie a ten tu
    proponuje bezmyślną rozrzutność.

  • 96. Data: 2015-10-29 08:44:38
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-10-28 23:51, Pszemol wrote:
> [...]
    > Są też tacy co studiują globus, patrzą na oferty hoteli, restauracji
    > i kupują tylko wtedy gdy im lokalizacja wakacji odpowiada.

    Oj Pszemol, Pszemol. Skad Ty bierzesz takie teksty? Histeryzujesz? Tak
    sie zachowuja Twoi kumple podczas polemiki? Tutaj nie musisz sie
    obawiac. Nie ma zadnej histerii, co najwyzej zdziwienie tak mocna
    impregnacja. Niesamowite jak Ty bardzo martwisz sie o interesy
    producentow: niemoznosc okreslenia przez nich ilosci pamieci wiec
    obciazaja swoja nieudolnoscia i pazernoscia klienta a teraz Pszemol
    martwi sie nawet o pudelka - jak te biedactwa beda zmienialy na nich
    info o pojemnosci! :D Ja juz wczesniej podejrzewalem, ze jestes lobbysta
    Apple. Oczywiscie charytatywnym bo ta indoktrynacja przynosi odwrotny
    skutek - zacheca do zainteresowania sie szczegolami ich produktow i
    niedociagnieciami. A jest ich calkiem sporo i dzieki Tobie mozna je
    lepiej poznac. Thank you Pszemol!
    A teraz uzyj prosze nastepny z listy fajnych tekstow, ten tez byl dobry:
    "Nie rozumiem o czym tu teraz płaczesz... "

  • 97. Data: 2015-10-29 10:37:03
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 28 Oct 2015 23:26:10 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Widzisz - ja właśnie wymyśliłem tą możliwość, ale czekałem

    Rotfl, ty coś wymyśliłeś....

    > aż Ty ją podasz jako powód pakowania takich obrazków...
    > Nie - Ty wymyśliłeś jakiś drastycznie głupi przykład z wypuszczeniem
    > niedorobionego wyrobu na rynek :-)

    Jasne, odezwał się user "dorobionego" iphona. Chłopie, podałem tylko
    jeden prosty powód, wydawalo się jasny dla goscia, który na codzien
    obcuje z niedorobionym produktem (iphone), by mu dać szansę aby
    zrozumiał.
    Powodów dla których są predefiniowane zasoby dla kilku progów
    rozdzielczości są dziesiątki, nie do pojęcia dla kupertyna.

> [...]
    > moze sobie zawsze dociągnąć je dodatkowo gdzieś z serwera.
    > Za zgodą/pozwoleniem użytkownika, oczywiście.

    No i właśnie "błysnąłeś" teraz głupotą, "wymyśl" teraz z jakich
    istotnych powodów tego się nie robi i dlaczego zdecydowano się aby
    jednak pakiet był kompletny. Co czasami, owszem, prowadzi do takich
    sytuacji jak z fibaro, ale coś za coś.

    > Storage jest tani? :-)) A toś teraz walnął... Rozmawiamy właśnie o
    tym
    > jak cennym zasobem jest ilość wolnej pamięci w telefonie a ten tu
    > proponuje bezmyślną rozrzutność.

    Tak, storage jest tani co dowodzi, że cała ta dyskusja to jedynie
    "pszemolenie".

    --
    Marek

  • 98. Data: 2015-10-29 10:39:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 28 Oct 2015 17:44:07 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > tej partycji która się w świecie Androidów nazywa USB Storage.

    Przystań powtarzać mity, nie nazywa się już usb storage. Dyskutujesz
    o czymś co nie masz bladego pojęcia, zajmij się czymś innym.

    --
    Marek