  • 1. Data: 2015-10-21 08:23:38
    Temat: Samsung Galaxy A5 - rozówca po drugiej stronie słyszy echo
    Od: o...@g...com

    Witam
    Mam od tygodnia telefon Samsung Galaxy A5 i oprócz mnie 3 osoby w firmie
    Wszyscy mamy problem polegający na tym że nasz rozmówca słyszy siebie. Tworzy się
    takie dziwne echo
    Próbowałem: przywrócić ustawienia fabryczne, wyłączyć redukcję szumu, właczać i
    wyłączać LTE, wywaliłem TalkBack - nic to nie zmienia.
    Telefon w Orange

    Infolinia Samsung pierwszy raz słyszy o problemie i odsyła na serwis
    Ma ktoś takie problemy? Nie chce mi się oddawać na serwis a będzie jakaś kwestia
    ustawień do zrobienia

  • 2. Data: 2015-10-21 11:10:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >Infolinia Samsung pierwszy raz słyszy o problemie i odsyła na serwis
    >Ma ktoś takie problemy? Nie chce mi się oddawać na serwis a będzie

    A5 nie znam, ale ... scisz glosnosc, albo odsun telefon od ucha i
    posluchaj.
    Samsungi mialy jakos tak, ze jak glosnosc przekracza polowe, to wlacza
    sie dodatkowy glosnik z tylu.
    W uchu nie jest jakos glosniej, inni zaczynaja slyszec co do ciebie
    mowia, mozliwe, ze mikrofon to tez lapie.

    J.

  • 3. Data: 2015-10-21 11:15:46
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 21.10.2015 o 8:23, o...@g...com pisze:
> [...]
    > Próbowałem: przywrócić ustawienia fabryczne, wyłączyć redukcję szumu, właczać i
    wyłączać LTE, wywaliłem TalkBack - nic to nie zmienia.

    Też tak mam w nju. Samsung S4 mini. Pytanie czy to wina Samsunga czy Orange.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 4. Data: 2015-10-21 15:58:23
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 20 Oct 2015 23:23:38 -0700 (PDT), o...@g...com wrote:
    > Wszyscy mamy problem polegający na tym że nasz rozmówca słyszy sieb
    > ie. Tworzy się takie dziwne echo

    Nie trzymać tel. cała dłonią tylko palcami, ewentualnie starać się
    nie obojmowač go całą dłonią.
    Dłoń powoduje swoiste pudło, przez co dźwięk z głośnika łatwej trafia
    z powrotem do mikrofonu i dzwoniący słyszy siebie.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2015-10-21 16:37:20
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-10-21 15:58, Marek wrote:

> [...]
    > Dłoń powoduje swoiste pudło, przez co dźwięk z głośnika łatwej trafia z
    > powrotem do mikrofonu i dzwoniący słyszy siebie.

    Powiadasz, ze zle trzyma? No to Pszemol bedzie mial uzywanie ;]

  • 6. Data: 2015-10-21 21:21:43
    Od: o...@g...com

    W dniu środa, 21 października 2015 15:58:29 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

> [...]
    > Dłoń powoduje swoiste pudło, przez co dźwięk z głośnika łatwej trafia
    > z powrotem do mikrofonu i dzwoniący słyszy siebie.

    Bez jaj
    Telefon za tysiąca i ja mam wiedzieć jak go trzymać?

  • 7. Data: 2015-10-21 23:57:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 21 Oct 2015 16:37:20 +0200, atm <...@v...pl> wrote:
    > Powiadasz, ze zle trzyma? No to Pszemol bedzie mial uzywanie ;]

    W sgs2 mam to samo, ten efekt też wystąpi jak tel. trzyma się na
    tzw. gosposie (między połliczkiem a ramieniem).

    Marek

  • 8. Data: 2015-10-21 23:58:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 21 Oct 2015 12:21:43 -0700 (PDT), o...@g...com wrote:
    > Telefon za tysiąca i ja mam wiedzieć jak go trzymać?

    Praw fizyki nie przeskoczysz nawet tel. za 5 tys.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2015-10-22 02:14:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

> [...]
    > Dłoń powoduje swoiste pudło, przez co dźwięk z głośnika łatwej
    > trafia z powrotem do mikrofonu i dzwoniący słyszy siebie.

    Ha, ha, ha PRZE JAJA :-)

  • 10. Data: 2015-10-22 02:15:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <o...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Bez jaj
    > Telefon za tysiąca i ja mam wiedzieć jak go trzymać?

    Nie słuchaj bzdur jakie Ci tu serwują niektórzy...