    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Pszemol, sam nie wiem co jest lepsze
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <5629f8d3$0$8385$65785112@news.neostrada.pl> <n0d7je$8dn$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <562a2937$0$8369$65785112@news.neostrada.pl>
    <562a4094$0$9566$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <1dlhs9nn3rfjj.3lv7d4afrwil$.dlg@40tude.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <562d4d13$0$9568$65785112@news.neostrada.pl>
    <562e37b4$0$658$65785112@news.neostrada.pl> <n0m6tp$g5g$1@dont-email.me>
    <562ea32e$0$649$65785112@news.neostrada.pl> <n0mfbu$hg2$1@dont-email.me>
    <562f5921$0$630$65785112@news.neostrada.pl> <n0p2i4$caf$1@dont-email.me>
    <5630104b$0$641$65785112@news.neostrada.pl> <n0p4s1$jqd$1@dont-email.me>
    <563083e2$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@4...net>
    <5630a999$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 28 Oct 2015 16:15:18 +0100

    Dnia Wed, 28 Oct 2015 11:55:19 +0100, atm napisał(a):

    > Chcialbym tylko jedna rzecz. Realna ilosc netto pamieci po pierwszym
    > uruchomieniu telefonu. Sam widzisz, ze rozrzut jest duzy:
    > http://www.phonearena.com/news/Comparison-shows-how-
    much-internal-storage-you-actually-get-with-popular-
    smartphones_id51856

    Taa - to masz co chesz. Widzisz te 9.4GB wolnego (z 16), ale jak
    zajmiesz 8.9GB, to sie okazuje ze brak pamieci :-)
    510 MB wolne, a pamieci brak :-)

    > Nie dosc, ze do swojego uzytku dostajesz tylko czesc pamieci, ktora jest
    > w telefonie to dodatkowo nie jestes w stanie dowiedziec jaka jej
    > wielkoscia bedziesz dysponowal.
    > Kupilbys taka wycieczke zagraniczna za niemale pieniadze? Pszemol radzi,
    > zeby zapytac tych ktorzy juz tam byli...

    Bywali w wycieczkach twierdza, ze to normalka. Piekny hotel z widokiem
    na smietnik, blisko plazy ... 3 km to przeciez niedaleko itp.
    Czytac umowe, fotografowac, domagac sie zwrotu po powrocie :-)

    J.