  • Data: 2015-10-26 11:11:14
    Temat: Re: Pszemol, sam nie wiem co jest lepsze
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-10-26 03:36, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message

    much-internal-storage-you-actually-get-with-popular-
    smartphones_id51856

    > Jeszcze jedna przewaga Apple... efektywność wykorzystania ROM/Flash.

    Pszemol z ta przewaga moglbys nieco wyluzowac.
    Przy okazji mulenia mojego iPada wychodzi jak to w codziennym
    uzytkowaniu wyglada korzystanie z urzadzen z iOS (OSX juz nawet w to nie
    mieszam).

    -stare urzadzenie zaktualizowane do nowej wersji MULI. I to nie tylko
    przypadek mojego iPada 2, w sieci jest sporo zali i poradnikow jak
    starac sie z tym cos zrobic

    -alternatowya jest Twoje postepowanie czyli brak aktualizacji od kilku
    lat. W konsekwencji Twoj telefon NICZYM nie rozni sie od smartfona
    zAndroidem, ktory od kilku lat rowniez nie ma wsparcia - jest tak samo
    dziurawy i podatny na ataki.

    -co wiecej, w przypadku starej wersji iOS chyba bardziej wychodzi
    niekompatybilnosc nowych aplikacji ze starym systemem

    -no a juz ta wzmianka o FB zapychajacym i zamulajacym telefon to juz
    jakas kpina. Tak wyglada korzystanie z tej bezproblemowej technologii z
    Cupertino? Zainstaluj > korzystaj > odinstaluj > zainstaluj > korzystaj
    > itd?
    Zatem wg mnie hipokryzja jest polecanie starszej wersji iPhone'a komus
    kto szuka telefonu. Za te same pieniadze kupi sensownego Andoida.