  • Data: 2015-10-26 12:45:09
    Temat: Re: Pszemol, sam nie wiem co jest lepsze
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-10-26 12:24, Marek wrote:

    > A jak kupujesz nowy samochód i okazuje się, że wyjeżdżając od dealera
    > jest paliwa na połowę baku to reklamujesz pojazd?

    ???
    A w umowie jest gdzies informacja, ze dealer zobowiazany jest do
    zatankownia pod korek?
    Reklamuje gdy okazuje sie, ze zamiast deklarowanych 80l wchodzi 60l, bo
    producent mierzyl objetosc na Marsie wypelniajac bak ciezka woda.
    Wg mnie taka wlasnie abstrakcja jest podawanie pojemnosci pamieci, ktora
    nijak ma sie do rzeczywistosci.
    Czy kupujac kanister tez musze brac pod uwage, ze tak naprawde naleje
    tam tylko ciut wiecej niz polowe bo reszte zajmuje marketingowy kit?