  • Data: 2015-10-26 13:28:03
    Temat: Re: Pszemol, sam nie wiem co jest lepsze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    On Mon, 26 Oct 2015 12:57:56 +0100, atm <...@v...pl> wrote:

    >Chyba mówimy o czymś innym, większość telefonów reklamując storage
    >np. 16GB ma na myśli ten drugi na user data a nie główny aplikacyjny,
    >który z, reguły nawet nie jest reklamowany. Z tego drugiego możesz
    >wywalić wszystko sam. Jaki telefon ma tylko jeden storage i to ten
    >główny, aplikacyjny??

    A ktory ma ich kilka i reklamowana pojemnosc dla uzytkownika ?

    Jak pamietam to zawsze bylo cos zabrane na system i to nawet sporo.

    Jedyna roznica - dawniej ten dodatkowy byl wydzielony jako osobna
    partycja, moze nawet w FAT32.
    Teraz to juz raczej ext, bywa, ze jakos polaczona z czescia danych
    systemowych.

    J.