  • Data: 2015-10-26 01:20:30
    Temat: Re: Pszemol, sam nie wiem co jest lepsze
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-10-26 01:04, J.F. wrote:

    > Ale kupujesz komputer z dyskiem XXX GB, i nie masz pretensji ze
    > Windows zajmuje 100.
    >
    > J.

    Windowsa moge wykasowac / zainstalowac Linuxa / wymienic dysk na wiekszy
    lub mniejszy zaleznie od checi / ba, odpalac live z pendrive'a.
    Natomiast w przypadku smartfona jestem skazany na falszywe 16GB,
    przepraszam - wirtualne, to lepiej brzmi.
    Rozumiesz co mam na mysli prawda?
    Oczywiscie w przypadku HDD tez nie podoba mi sie to, ze po sformatowaniu
    magicznie wcina kilka/kilkanascie procent jednak rozumiem, ze
    producentowi ciezko przewidziec co na tym dysku postawie
    (i oczywiscie na etykiecie lepiej wyglada pojemnosc fizyczna, ktora
    nigdy nie bedzie realna)
    W przypadku telefonu jest ZERO opcji.
    Kupuje buty w rozmiarze 46, tyle ze wewnatrz w palcach mam 5cm
    ociepliny, ktorej nie moge usunac...

    Sam widzisz jak to wyglada w przypadku SGS4, co wiecej - chyba nie da
    sie w nim instalowac aplikacji na karte, prawda?
    Jesli na opakowaniu jest napisane, ze ekran ma przekatna 5" moge
    przyjac, ze z bardzo malym rozrzutem tyle bedzie, podobnie z dzwiekiem
    stereo czy iloscia dostepneych dla uzytkownika kamer, dlaczego mam sie
    godzic na to, ze dostepej pamieci bedzie w skrajnych przypadkach niemal
    o polowe mniej?