  • Data: 2015-10-23 14:02:47
    Temat: Re: Pszemol, sam nie wiem co jest lepsze
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-23 o 13:50, Pszemol pisze:

    > Pozostaje Ci się pocieszać, że na iOS 8 byłoby jeszcze wolniej ;-)

    Tak przy okazji.
    Aktualizowałem ostatnio 5c. :-)
    Na początku z tym zwlekałem ale skype którego dużo używam nie chciał
    przyjąć ustawień (nie pamiętał i już)
    W akcie desperacji zaktualizowałem system i przeszło.
    Pytane:
    Czy można pozostać na starszej wersji ios? Czy system/aplikacje będą
    nalegać i muszę mieć najnowszą wersję żeby żyć? :-)