  • Data: 2015-10-23 14:31:46
    Temat: Re: Pszemol, sam nie wiem co jest lepsze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:n0d7je$8dn$...@d...me...

    >??? :-)
    >Po pierwsze: atm nie mówił nic o żadnej pamięci.

    To myslisz, ze system czekal na odsmiecanie "dysku" ?

    Choc kto wie - rewelacje byly i u Androida, wczesniej np Automapa pod
    CE zalecala format przy wolnym dzialaniu - sterownik Flash ?

    >Wspólny cache między facebookiem a innymi programami?
    >A jakaż to jest szansa że fotka z facebooka

    Wspolny mechanizm cache.
    Tak, zeby system skasowal dawno nieuzywane dane przechowywane przez
    facebooka, jesli np ogladam filmy z YT :-)

    Tak a propos - na Androidzie mam 1GB zajete przez przegladarke,
    wszystko w postaci plikow png po ok 6MB.
    Ki czort ? wyglad ekranu sobie zapamietal, zeby sie szybko przelaczac
    ?

    Pliki nie daja sie podejrzec, zdaje sie, ze dostep tylko dla
    aplikacji.

    J.