  • Data: 2015-10-23 14:49:43
    Temat: Re: Pszemol, sam nie wiem co jest lepsze
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:562a28b8$0$8381$65785112@news.neostrada.pl...

    > To myslisz, ze system czekal na odsmiecanie "dysku" ?

    System nie ma nic do powiedzenia na temat ile miejsca
    na dysku zajmuje aplikacja. Ani MS Windows, ani iOS.
    Aplikacja ma prawo odtworzyć pamięć masową do
    zapisu i pisać aż się skończy miejsce. I facebook to
    robi - a potem przy uruchamianiu jest problem, bo
    nagle trzeba coś wyświetlić na ekranie, ale zanim się
    to zrobi to trzeba uporządkować, przeglądnąć cache który
    ma 3 giga, a to trwa dłużej niż gdy cache ma 30 mega.

    > Choc kto wie - rewelacje byly i u Androida, wczesniej np Automapa pod CE
    > zalecala format przy wolnym dzialaniu - sterownik Flash ?

    ??? Skąd iOS ma "wiedzieć" że plik zapisany przez appkę
    jest jej jeszcze potrzebny czy już nie? Od kiedy to os
    miałby decydować i usuwać apce prywatne pliki?

    > Wspolny mechanizm cache.
    > Tak, zeby system skasowal dawno nieuzywane dane
    > przechowywane przez facebooka, jesli np ogladam filmy z YT :-)

    Może udostępnia, nie wiem - jak mówię - nie znam dobrze
    iOS od podszewki.